Во Владивостоке мужчина получил девять лет колонии за стрельбу в баре

Житель Владивостока, стрелявший по посетителям бара, один из которых погиб, осужден на девять лет лишения свободы, сообщили в прокуратуре Приморского края.

«Признав подсудимого виновным в совершении указанных преступных деяний, суд назначил ему за содеянное 9 лет лишения свободы с отбыванием наказания в исправительной колонии строгого режима. Кроме того, в связи с тем, что фигурант в ходе рассмотрения дела нарушил избранную меру пресечения, залог в сумме 500 тысяч рублей был обращен в доход государства» — пояснили на сайте ведомства.

Конфликт между посетителями бара на улице Верхнепортовой произошел в ночь на 18 мая 2013 года. Молодые люди вышли на улицу, чтобы выяснить отношения, один из них открыл огонь из травматики. 

Из трех его оппонентов один погиб, два получили ранения. Полиция установила, что причиной конфликта стала ссора из-за очереди на заказ песни. Было возбуждено уголовное дело. Стрелок был арестован, на допросе он сказал, что действовал в рамках самообороны.

16:58, 26.11.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке мужчина получил девять лет колонии за стрельбу в баре

check this link right here now 31.12.2019, 05:29

I just want to tell you that I'm all new to blogging and definitely loved your web-site. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog post . You surely come with wonderful articles. With thanks for sharing with us your website page.

Fernando Valazquez 14.01.2020, 02:04

Very good info. Lucky me I ran across your blog by accident (stumbleupon). I have saved it for later.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:47

I’m amazed, I must say. Seldom do I encounter a blog that’s equally educative and engaging, and without a doubt, you have hit the nail on the head. The problem is something that not enough men and women are speaking intelligently about. I'm very happy I stumbled across this during my hunt for something regarding this.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 02:22

Good post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon everyday. It's always helpful to read articles from other authors and use something from their web sites.

achat base de données b2c 05.03.2020, 14:41

An outstanding share! I've just forwarded this onto a co-worker who has been doing a little homework on this. And he in fact bought me lunch simply because I discovered it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to talk about this matter here on your internet site.

Kacey Bertelle 06.03.2020, 10:13

Good day! I could have sworn I’ve been to this web site before but after looking at many of the posts I realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly delighted I came across it and I’ll be bookmarking it and checking back often!

achat base de données b2c 07.03.2020, 03:12

Very good post. I definitely love this website. Keep it up!

Chong Blatherwick 09.03.2020, 16:01

This is a topic which is near to my heart... Many thanks! Where are your contact details though?

he has a good point 10.03.2020, 00:33

I simply want to tell you that I'm newbie to blogs and honestly enjoyed your web-site. Most likely I’m likely to bookmark your site . You certainly come with wonderful article content. Appreciate it for revealing your website.

work from home today 13.03.2020, 08:07

An impressive share! I have just forwarded this onto a co-worker who had been doing a little homework on this. And he in fact ordered me breakfast due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to discuss this issue here on your website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS