На Сахалине осудили коммуниста за митинг, проведённый 7 ноября

В Южно-Сахалинском городском суде рассматривалось дело об административном правонарушении, которое основывалось на материалах полиции областного центра.

Вина подсудимого заключалась в том, что митинг, посвященный Великой Октябрьской социалистической революции и прошедший 7 ноября на святом для сахалинцев месте – площади им. Ленина, был не согласован с действующей администрацией города Южно-Сахалинска.

Присутствующий в зале суда организатор мероприятия Валерий Горенков особо подчеркнул: «Администрация пыталась сделать все от нее зависящее, чтобы стереть память о великом историческом событии нашей родины. Подобного унижения мы не видели никогда. Это политическая провокация».

Как развивались события? Руководитель Департамента внутренней политики администрации Южно-Сахалинска, в прошлом начальник следственного отдела СКР Дмитрий Хайбриев не согласовал заявку коммуниста о проведении торжественного митинга, мотивируя тем, что (якобы) буквально накануне некая общественная организация подала аналогичную и намерена проводить свое мероприятие 7 ноября с 9 утра до 21 часа вечера. И предложил коммунистам устраивать праздник на задворках областного центра, в районе автостоянки одного из учреждений культуры.

Тем не менее, ветераны сахалинского отделения КПРФ, молодые коммунисты и сторонники партии все же вышли на свою, родную площадь в день Великой Октябрьской социалистической революции. А мероприятие, о котором говорил Хайбриев, оказалось фейком. Лишь на краю площади находились два человека, которые продвигали в массы проект о присвоении имен аэропортам России.

Южно-Сахалинский городской суд вынес решение – оштрафовать Валерия Горенкова на десять тысяч рублей, сообщает пресс-служба обкома КПРФ.

21:18, 20.12.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → На Сахалине осудили коммуниста за митинг, проведённый 7 ноября

Legal justice Advocates 21.02.2020, 21:58

There's definately a great deal to learn about this subject. I really like all the points you made.

avis male perf 22.02.2020, 09:35

It’s hard to find well-informed people for this subject, however, you sound like you know what you’re talking about! Thanks

skin tightening and wrinkle removal machine 23.02.2020, 01:08

Excellent post! We will be linking to this particularly great content on our website. Keep up the great writing.

planner 23.02.2020, 07:56

I love looking through an article that will make people think. Also, many thanks for allowing for me to comment.

super peach wear 23.02.2020, 11:01

Saved as a favorite, I love your site.

Placenta 23.02.2020, 13:17

This is a topic that's close to my heart... Take care! Where are your contact details though?

read more 24.02.2020, 16:46

Saved as a favorite, I really like your website!

CBD 24.02.2020, 22:19

Good write-up. I definitely appreciate this site. Keep it up!

read more 25.02.2020, 01:33

Hi, I do believe this is a great website. I stumbledupon it 😉 I may return yet again since i have saved as a favorite it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide other people.

here 25.02.2020, 08:31

Good info. Lucky me I recently found your website by chance (stumbleupon). I've saved as a favorite for later!

Raleigh NC Junk Haulers 25.02.2020, 19:19

Good blog you have here... It’s hard to find excellent writing like yours these days. I really appreciate individuals like you! Take care!!

Website 25.02.2020, 23:41

There is definately a lot to find out about this issue. I love all the points you have made.

King Sentinel 26.02.2020, 01:43

I’m impressed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that’s both equally educative and interesting, and without a doubt, you've hit the nail on the head. The problem is something too few people are speaking intelligently about. Now i'm very happy I came across this during my search for something relating to this.

Abbruch aus Lübeck 26.02.2020, 08:39

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this post plus the rest of the website is really good.

Website 26.02.2020, 10:36

Hey there! I simply would like to give you a huge thumbs up for your excellent info you have got right here on this post. I'll be coming back to your website for more soon.

This Site 26.02.2020, 21:05

I couldn’t resist commenting. Exceptionally well written!

Wilmington NC Locksmith 26.02.2020, 23:09

Howdy! I could have sworn I’ve visited this web site before but after looking at some of the posts I realized it’s new to me. Regardless, I’m certainly pleased I stumbled upon it and I’ll be book-marking it and checking back often!

music videos 27.02.2020, 01:26

That is a very good tip especially to those new to the blogosphere. Brief but very accurate information… Thank you for sharing this one. A must read article!

Boxing 27.02.2020, 06:04

Everyone loves it whenever people come together and share thoughts. Great blog, keep it up!

THC Vape Juice 27.02.2020, 06:41

The very next time I read a blog, Hopefully it does not fail me as much as this one. After all, I know it was my choice to read through, but I genuinely believed you would have something useful to talk about. All I hear is a bunch of whining about something you could possibly fix if you weren't too busy seeking attention.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS