В Китае запустили первый маршрут для «умных» автобусов

В китайском городе Чанша в тестовом режиме запущен первый в стране маршрут для «умных» автобусов.

Как передаёт агентство «Синьхуа», показательный маршрут составляет 7,8 км с 22 остановками в оба конца.

Уже известно, что по нему будут ходить во время испытания четыре электробуса, оснащённые интеллектуальным технологиями. При этом отмечается, что автобусы будут работать без водителей.

Ранее СМИ сообщали, что ещё в декабря прошлого года сразу четыре беспилотных маршрутных автобуса начали курсировать на улицах города Шэньчжэнь, расположенного в китайской провинции Гуандун.

«Автобусы будущего» были оборудованы лазерными сенсорами, камерами и GPS-антенной. Кроме того, они запрограммированы избегать столкновений с пешеходами, автомобилями, барьерами, в безопасном режиме менять полосу движения и останавливаться в определённых местах.

10:01, 30.12.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Китае запустили первый маршрут для «умных» автобусов

explanation 30.12.2019, 23:55

I simply want to say I'm new to blogging and site-building and seriously savored you're web page. Almost certainly I’m want to bookmark your blog . You definitely have fabulous articles and reviews. Thank you for sharing your web site.

CrowdforApps 15.01.2020, 09:35

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this article and also the rest of the site is also really good.

Alvin Uccello 15.01.2020, 21:01

Good day! I just want to give you a big thumbs up for the great information you have got right here on this post. I will be coming back to your website for more soon.

Josette Tweed 16.01.2020, 02:00

Good day! I simply would like to offer you a huge thumbs up for the excellent information you've got here on this post. I will be coming back to your site for more soon.

click reference 18.01.2020, 01:02

I just want to say I am just very new to weblog and certainly liked you're web-site. Almost certainly I’m planning to bookmark your site . You actually have really good well written articles. Kudos for sharing with us your web site.

fichier qualifié 05.03.2020, 14:51

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Kudos!

Benny Sprunger 06.03.2020, 14:05

An outstanding share! I have just forwarded this onto a coworker who was conducting a little research on this. And he in fact ordered me lunch because I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending time to discuss this matter here on your blog.

achat base de données b2b 06.03.2020, 23:49

Oh my goodness! Incredible article dude! Many thanks, However I am going through troubles with your RSS. I don’t know the reason why I cannot subscribe to it. Is there anybody else getting identical RSS problems? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanx!

Ayako Valcin 09.03.2020, 15:56

Hello there! This article couldn’t be written any better! Reading through this post reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I will send this article to him. Pretty sure he will have a good read. Thank you for sharing!

hop over to this website 10.03.2020, 05:23

I simply want to mention I am very new to blogging and actually loved this web site. Most likely I’m likely to bookmark your blog post . You amazingly have fabulous stories. Bless you for sharing with us your blog site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS