Униформу для кондукторов вводят в автобусах Хабаровска

Около года назад один из местных перевозчиков начал внедрять на собственных автобусах униформу для водителей. Чуть позже этот опыт переняли его коллеги. Теперь же предприниматели взялись за кондукторов.

Сотрудникам больше не придется придумывать, что надеть на работу. Перевозчики вознамерились поднять уровень общественного транспорта на новую высоту и ввести для всех своих работников обязательную униформу. Причем водители еще в прошлом году надели малиновые рубашки и футболки поло с фирменным логотипом, ныне настал черед преобразиться кондукторам.

— Нет никаких правил и требования – все индивидуально. Главное же, чтобы нашим работникам было комфортно. Кто-то вводит рубашки, а мы считаем, что это непрактично и не очень удобно в наших климатических условиях – все же летом душно и жарко. На одном из маршрутов уже кондукторам выдали жилеты. Важно лишь отличие одного перевозчика от другого. Именно поэтому вводим логотип. Бывает, что на одежде делают номер маршрута. Появятся у сотрудников и бейджики. Это уже правила хорошего сервиса, — рассказала Елена Шадуя, перевозчик.

Отметим, что часть перевозчиков вводят одинаковую форму, но их отличием станет цвет. Так у одних одежда будет фиолетовой, а у других – синей. У некоторых — малиновые рубашки с галстуками.

Напомним, в конце прошлого года несколько хабаровских перевозчиков завели себе Telegram и WhatsApp. Теперь пассажиры получили возможность жаловаться не через управление транспорта, а сразу руководству водителя. Предприниматели же намерены более оперативно решать возникающие вопросы.

Александр Неделько, DVHab.ru

12:01, 08.01.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Униформу для кондукторов вводят в автобусах Хабаровска

Computer Recycling 06.03.2020, 07:24

This is the right site for anyone who hopes to understand this topic. You know a whole lot its almost hard to argue with you (not that I really will need to…HaHa). You definitely put a new spin on a subject that's been written about for a long time. Wonderful stuff, just great.

achat base de données b2c 07.03.2020, 00:40

This is a topic which is near to my heart... Cheers! Exactly where are your contact details though?

Kyra Repinski 09.03.2020, 07:06

Everything is very open with a really clear explanation of the issues. It was truly informative. Your site is useful. Many thanks for sharing!

pl/sql diagram 09.03.2020, 21:04

Good post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon every day. It will always be exciting to read articles from other authors and practice something from other websites.

floor insulation 09.03.2020, 23:45

After looking at a number of the blog articles on your site, I really appreciate your technique of writing a blog. I saved as a favorite it to my bookmark site list and will be checking back in the near future. Please visit my website as well and tell me your opinion.

concerts 10.03.2020, 04:43

Greetings, I do think your blog could possibly be having web browser compatibility issues. Whenever I look at your web site in Safari, it looks fine however, if opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Besides that, excellent blog.

rental 12.03.2020, 03:48

After looking over a number of the blog articles on your blog, I really like your way of blogging. I added it to my bookmark website list and will be checking back in the near future. Please visit my website as well and let me know what you think.

toronto decks 12.03.2020, 08:56

bookmarked!!, I like your web site!

Notar Londra 12.03.2020, 13:26

This is a great tip especially to those new to the blogosphere. Simple but very precise info… Thank you for sharing this one. A must read post.

Notary Ealing 12.03.2020, 15:25

The very next time I read a blog, I hope that it does not disappoint me just as much as this one. After all, I know it was my choice to read through, however I actually believed you would probably have something interesting to say. All I hear is a bunch of moaning about something that you can fix if you weren't too busy looking for attention.

Mercedes-Benz 13.03.2020, 15:01

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Kudos!

Tyler Joynt 13.03.2020, 18:22

Hello! I could have sworn I’ve been to this blog before but after looking at many of the articles I realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly happy I came across it and I’ll be bookmarking it and checking back frequently!

powerball 13.03.2020, 20:19

Can I just say what a relief to uncover someone that actually knows what they're talking about over the internet. You certainly know how to bring an issue to light and make it important. A lot more people ought to look at this and understand this side of your story. I can't believe you aren't more popular since you certainly possess the gift.

better homes and gardens rogan josh recipe 14.03.2020, 05:43

This is a great tip especially to those fresh to the blogosphere. Short but very precise info… Appreciate your sharing this one. A must read post!

free guest posting sites list 2018 14.03.2020, 09:18

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Kudos.

keyword optimization 14.03.2020, 10:06

Greetings! Very helpful advice in this particular post! It is the little changes that produce the most significant changes. Thanks a lot for sharing!

Netflix 14.03.2020, 19:58

The next time I read a blog, Hopefully it won't disappoint me as much as this one. I mean, I know it was my choice to read, nonetheless I actually believed you'd have something useful to talk about. All I hear is a bunch of whining about something you could fix if you were not too busy looking for attention.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS