В Якутии десяти мас-рестлингерам присвоено спортивное звание «Мастер спорта России»

Сотруднику отдела специального назначения «Белый медведь» Виктору Докалову – многократному чемпиону и призеру Всероссийских и международных соревнований по мас-рестлингу – приказом министерства спорта Российской Федерации от 29 декабря 2018 года № 182нг присвоено спортивное звание «Мастер спорта России».

Виктор Докалов служит в УФСИН с 2008 года. Мас-рестлингом увлекается со школьных лет, сообщает пресс-служба УФСИН России по Республике Саха (Якутия).

Также этим же приказом звание мастера спорта России получили еще девять якутских мас-рестлеров:

Василий Алексеев, Дьулуур Климовский, Рустам Ксенофонтов, Дьулустан Ноговицын, Анна Окорокова, Туйара Орлова, Афанасий Платонов, Евгений Удин, Наталья Черноградская.

12:04, 15.01.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Якутии десяти мас-рестлингерам присвоено спортивное звание «Мастер спорта России»

visit site 31.12.2019, 02:55

I simply want to mention I am just beginner to weblog and truly loved this web blog. Almost certainly I’m planning to bookmark your website . You absolutely have beneficial writings. Bless you for sharing your web page.

Susy Clewes 14.01.2020, 02:22

I'd like to thank you for the efforts you've put in penning this website. I'm hoping to check out the same high-grade blog posts by you later on as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my very own website now 😉

Love Irrigation 14.01.2020, 11:04

You're so awesome! I don't believe I've truly read through something like this before. So great to discover somebody with some original thoughts on this topic. Seriously... thank you for starting this up. This web site is one thing that is required on the web, someone with some originality.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:20

I was very happy to discover this website. I wanted to thank you for your time for this fantastic read!! I definitely liked every part of it and I have you book marked to look at new information on your website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:35

bookmarked!!, I love your website!

fichier qualifié 05.03.2020, 14:06

You need to take part in a contest for one of the finest blogs on the net. I am going to recommend this web site!

achat base de données b2c 07.03.2020, 02:50

Pretty! This was a really wonderful article. Many thanks for providing this information.

Venessa Lestelle 08.03.2020, 10:35

Good article. I absolutely appreciate this website. Keep it up!

Read More Here 11.03.2020, 01:29

I just want to say I am just new to blogs and truly savored your web site. Likely I’m likely to bookmark your website . You certainly have beneficial stories. Bless you for sharing your webpage.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS