Песков: Путин уже оставил след в истории человечества. Облизал, однако, шефа...

Представитель Кремля Дмитрий Песков назвал Владимира Путина необычным и уникальным президентом, который уже оставил след в истории человечества. Об этом он заявил на форуме «МедиаДень».

Песков также признался, что доволен своей работой и «было бы глупо уйти». «Говорить о том, что надоело, — кокетство. Если надоело, то надо просто уходить», — отметил он.

Ранее в январе Песков рассказал, что уже 18 лет работает в администрации президента и ему сложно представить свое будущее после завершения карьеры. Он подчеркнул, что счастлив работать с Путиным.

Между тем, Песков прав в одном: Путин, действительно, оставит след в истории планеты. Но вот какой это будет след, остается вопросом. А так пресс-секретарь без всякого зазрения совести облизал своего шефа. Мог бы из чувства скромности и промолчать...

22:18, 06.02.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Песков: Путин уже оставил след в истории человечества. Облизал, однако, шефа...

my response 31.12.2019, 01:56

I just want to tell you that I am just beginner to weblog and absolutely liked you're web page. Almost certainly I’m likely to bookmark your site . You definitely come with perfect articles. Thanks a bunch for sharing your web page.

Edgardo Whitiker 14.01.2020, 02:32

You're so awesome! I do not believe I've read through anything like that before. So nice to find somebody with some genuine thoughts on this issue. Seriously... thanks for starting this up. This web site is something that's needed on the internet, someone with a little originality.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:46

Great post. I will be dealing with many of these issues as well...

Bruce Kooy 15.01.2020, 21:10

You're so cool! I do not believe I have read anything like that before. So nice to find another person with unique thoughts on this subject matter. Really... thanks for starting this up. This website is something that is needed on the internet, someone with a little originality.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:40

Wonderful article! We are linking to this great article on our website. Keep up the good writing.

achat fichier email 05.03.2020, 12:21

I was very happy to find this site. I need to to thank you for ones time just for this fantastic read!! I definitely really liked every little bit of it and I have you book-marked to see new stuff on your site.

Eddy Bouret 06.03.2020, 15:37

I would like to thank you for the efforts you've put in writing this website. I am hoping to view the same high-grade content from you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own website now 😉

achat base de données b2b 07.03.2020, 04:02

Having read this I thought it was very informative. I appreciate you taking the time and effort to put this informative article together. I once again find myself spending way too much time both reading and commenting. But so what, it was still worthwhile.

Homepage 11.03.2020, 03:25

I simply want to mention I am just newbie to blogging and site-building and definitely liked you're blog site. Probably I’m want to bookmark your blog post . You amazingly have really good article content. Many thanks for sharing with us your blog site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS