В Якутии за изнасилование подчинённой в колонию отправили бывшего замминистра МВД

В Якутии суд признал виновным в изнасиловании своей подчинённой бывшего заместителя министра внутренних дел — начальника следственного управления МВД по республике Николая Мамчура.

Суд определил ему в виде наказания 5 лет лишения свободы с отбыванием в колонии общего режима. Кроме того, он лишен специального звания.

Как установило следствие, в апреле 2016 года Мамчур, будучи пьяным, вызвал в свой кабинет находившуюся на посту сотрудницу и, применив физическую силу, изнасиловал её. При этом он не признал своей вины и обвинил потерпевшую в намерении оговорить его.

«Собранная следователем доказательственная база, ряд экспертиз, большое количество иных следственных мероприятий в полном объеме подтвердили виновность подсудимого и легли в основу обвинительного приговора», — сообщает пресс-служба СУ СК по Якутии.

17:22, 11.02.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Якутии за изнасилование подчинённой в колонию отправили бывшего замминистра МВД

content 31.12.2019, 02:13

I just want to tell you that I'm newbie to blogging and site-building and truly liked your web page. More than likely I’m likely to bookmark your blog post . You amazingly have impressive article content. Many thanks for sharing with us your web page.

Noe Houde 14.01.2020, 03:16

Oh my goodness! Incredible article dude! Thanks, However I am having problems with your RSS. I don’t know the reason why I can't subscribe to it. Is there anybody getting similar RSS problems? Anyone that knows the solution can you kindly respond? Thanx!

Mike Melton 15.01.2020, 20:37

You're so cool! I do not think I've read a single thing like this before. So great to discover somebody with unique thoughts on this subject. Really... thank you for starting this up. This site is one thing that is needed on the internet, someone with a bit of originality.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:51

A fascinating discussion is definitely worth comment. I do think that you need to publish more about this subject, it may not be a taboo matter but typically people don't speak about these topics. To the next! Best wishes.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:35

Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you so much, However I am experiencing difficulties with your RSS. I don’t know why I can't subscribe to it. Is there anybody else having the same RSS problems? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanx.

fichier qualifié 05.03.2020, 09:26

I really love your blog... Pleasant colors & theme. Did you make this website yourself? Please reply back as I’m attempting to create my own personal blog and want to know where you got this from or what the theme is called. Cheers!

achat fichier email 07.03.2020, 01:02

Great article. I'm facing many of these issues as well...

Loree Darsey 09.03.2020, 08:56

Hello! I simply want to give you a big thumbs up for your excellent information you have got right here on this post. I am returning to your blog for more soon.

article 10.03.2020, 03:37

I simply want to mention I am all new to blogs and absolutely enjoyed you're page. Most likely I’m planning to bookmark your blog post . You definitely come with fantastic articles and reviews. Kudos for sharing your web site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS