В Магадане начальник почтового отделения украл у клиентов более 200 тысяч рублей

В Магадане на условный срок был осужден бывший начальник отделения почтовой связи.

Как сообщил канал «Вести-Магадан» со ссылкой на прокуратуру региона, в 2017 году женщина в течение пяти месяцев присваивала деньги жителей. Люди через почту оплачивали услуги ЖКХ, но на счет они не поступали, а оседали в кармане у начальника. Сумма украденных средств превысила 200 тысяч рублей.

«30 января текущего года Магаданским городским судом женщина признана виновной в совершении указанного преступления. Ей назначено наказание в виде двух лет четырёх месяцев лишения свободы с испытательным сроком 3 года», — рассказал телеканалу  старший помощник прокурора города Магадана Дмитрий Кубов.

20:15, 14.02.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Магадане начальник почтового отделения украл у клиентов более 200 тысяч рублей

a fantastic read 31.12.2019, 03:43

I simply want to say I am newbie to blogging and site-building and definitely enjoyed your web site. Almost certainly I’m want to bookmark your blog . You amazingly come with great articles. Cheers for sharing with us your web-site.

Daine Cifuentes 14.01.2020, 03:09

You're so cool! I don't believe I have read through something like that before. So nice to discover somebody with some original thoughts on this issue. Really... many thanks for starting this up. This site is something that is required on the internet, someone with a little originality.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:51

Everything is very open with a really clear explanation of the issues. It was truly informative. Your website is extremely helpful. Thanks for sharing!

CrowdforApps 15.01.2020, 08:27

Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you so much, However I am experiencing difficulties with your RSS. I don’t know the reason why I cannot join it. Is there anyone else getting similar RSS problems? Anyone who knows the answer will you kindly respond? Thanks!!

Avery Hinchliffe 16.01.2020, 00:01

Pretty! This has been an incredibly wonderful post. Thank you for providing these details.

read this 17.01.2020, 23:48

I simply want to say I am just very new to blogging and site-building and certainly savored you're blog. Almost certainly I’m likely to bookmark your website . You amazingly come with awesome article content. Thanks a bunch for revealing your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:00

Good info. Lucky me I came across your website by chance (stumbleupon). I've bookmarked it for later.

Nery Frerichs 06.03.2020, 11:27

bookmarked!!, I like your web site.

achat fichier email 06.03.2020, 23:46

Howdy! I could have sworn I’ve visited this site before but after browsing through a few of the posts I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m certainly happy I found it and I’ll be bookmarking it and checking back frequently!

Carolann Shandy 09.03.2020, 18:44

Oh my goodness! Amazing article dude! Many thanks, However I am experiencing difficulties with your RSS. I don’t understand why I cannot join it. Is there anybody getting the same RSS problems? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanx.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS