Депутата Закдумы Хабаровского края Калинина всё-таки исключили из «Единой России»

Президиум регионального политического совета «Единой России» принял решение местного политического совета партии в Хабаровском районе и исключил депутата краевой Законодательной думы Егора Калинина из партии.

с плакатом единая россия разрушенный дом.jpg

Основанием этого стал пункт устава ЕР, в котором указано, что член партии может быть исключен из нее за несоблюдение устава, решений руководящих органов «Единой России» и ее структурных подразделений, а также за действия, которые дискредитируют партию или наносят ущерб ее политическим интересам. В случае Егора Калинина решающим стал последний фактор.

Недавно на депутата завели уголовное дело. По какой статье, в партии не сообщают. По неофициальным данным, Егора Калинина подозревают в воспрепятствовании осуществлению выборов, связанном с подкупом, сообщает портал «Губерния» со ссылкой на агентство EastRussia.

18:02, 04.03.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Депутата Закдумы Хабаровского края Калинина всё-таки исключили из «Единой России»

visit site 31.12.2019, 01:24

I simply want to say I'm newbie to blogging and definitely savored your web-site. Likely I’m likely to bookmark your site . You definitely come with fabulous stories. Thanks a lot for sharing with us your blog site.

Lenard Iacobucci 14.01.2020, 05:31

Nice post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon everyday. It will always be useful to read articles from other authors and practice something from their web sites.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:05

Excellent post! We will be linking to this particularly great post on our site. Keep up the good writing.

Howard Grasmuck 15.01.2020, 22:10

Very good write-up. I absolutely love this website. Continue the good work!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:07

An impressive share! I've just forwarded this onto a friend who was conducting a little homework on this. And he in fact bought me dinner due to the fact that I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to discuss this matter here on your internet site.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 02:03

This is a topic which is close to my heart... Cheers! Exactly where can I find the contact details for questions?

fichier qualifié 05.03.2020, 06:49

Right here is the right blog for everyone who wants to understand this topic. You realize a whole lot its almost hard to argue with you (not that I really will need to…HaHa). You certainly put a new spin on a subject which has been discussed for ages. Excellent stuff, just great.

Trevor Passi 06.03.2020, 17:20

Spot on with this write-up, I really believe that this amazing site needs much more attention. I’ll probably be back again to read more, thanks for the info.

fichier qualifié 07.03.2020, 00:34

Hi there! I just would like to offer you a big thumbs up for the great info you have got right here on this post. I'll be coming back to your website for more soon.

Azucena Khong 08.03.2020, 13:41

Everything is very open with a precise clarification of the challenges. It was truly informative. Your site is very useful. Many thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS