Суд в Москве заочно арестовал экс-подрядчика космодрома Восточный

Хамовнический суд Москвы арестовал заочно бывшего подрядчика космодрома Восточный Виталия Гинзбурга. Он обвиняется в растрате в особо крупном размере. Гинзбург объявлен в международный розыск.

 Суд в Москве заочно арестовал экс-подрядчика космодрома Восточный

«Постановлением Хамовнического районного суда в отношении Гинзбурга В. В. избрана мера пресечения в виде заключения под стражу сроком на два месяца, которая будет исчисляться с момента его экстрадиции, либо с момента его задержания на территории России», – сообщил ТАСС представитель суда, уточнив, что постановление обжаловано.

В суде сообщили, что Гинзбург обвиняется по части 4 статьи 160 УК РФ «Присвоение или растрата в особо крупном размере», однако не уточнили подробности дела.

В свою очередь источник в правоохранительных органах пояснил ТАСС, что Гинзбург (руководитель ООО «Экономические программы») уже привлекался к уголовной ответственности по делу о невыплате сотрудникам заработной платы в размере более 16 миллионов рублей. В ходе следствия был наложен арест на принадлежавший ему автомобиль Maserati.

11:04, 06.03.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Суд в Москве заочно арестовал экс-подрядчика космодрома Восточный

navigate to these guys 31.12.2019, 06:43

I simply want to mention I'm beginner to blogging and site-building and definitely loved your web page. Most likely I’m likely to bookmark your blog . You really come with incredible articles and reviews. Thank you for sharing with us your web-site.

Leon Creasey 14.01.2020, 05:28

I was able to find good advice from your articles.

anchor 17.01.2020, 23:43

I simply want to tell you that I'm very new to weblog and truly savored you're web-site. Almost certainly I’m likely to bookmark your blog . You certainly come with remarkable writings. Appreciate it for sharing your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:01

You're so awesome! I do not believe I've truly read through a single thing like this before. So great to find another person with unique thoughts on this topic. Seriously... many thanks for starting this up. This website is something that's needed on the web, someone with a little originality.

achat fichier email 05.03.2020, 10:42

This is a topic which is near to my heart... Take care! Where can I find the contact details for questions?

Del Tott 06.03.2020, 11:10

Good day! I just wish to offer you a huge thumbs up for the excellent information you have right here on this post. I will be coming back to your blog for more soon.

achat base de données b2b 07.03.2020, 00:36

Excellent web site you have got here... It’s difficult to find high-quality writing like yours these days. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

Denese Feazelle 09.03.2020, 02:06

Hello! I just want to offer you a huge thumbs up for your excellent information you have right here on this post. I am returning to your web site for more soon.

read review 10.03.2020, 12:25

I just want to mention I am just new to blogging and site-building and actually liked you're blog. More than likely I’m planning to bookmark your blog post . You certainly have good writings. Thanks a lot for sharing with us your website page.

Onpassive Sweden 13.03.2020, 07:45

Greetings! Very useful advice within this post! It is the little changes that produce the most important changes. Thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS