179 тонн цветов ждут хабаровчанок на 8 марта

179 тонн цветов стоимостью более миллиона долларов оформила  таможня Хабаровска накануне Международного женского дня 8 Марта.

Об этом сообщает пресс-служба таможни.

Большая часть цветов доставлена из Нидерландов и Эквадора. Это розы, хризантемы, гвоздики, лилии общим весом 135 тонн, а также две тонны орхидей. Помимо этого, ввезено 42 тонны цветов для составления букетов, что на пять тонн больше, чем в прошлом году. Среди них альстромерия, клематис, гидрангея, гипсофила, бруния и другие – всего 40 видов цветов.

— Из Японии предприниматели доставили азиатские лютики и цветы для составления и декора букетов общим весом 100 килограммов, — добавили в хабаровской таможне.

10:03, 07.03.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → 179 тонн цветов ждут хабаровчанок на 8 марта

Get More Information 31.12.2019, 07:51

I just want to mention I am just all new to weblog and actually savored you're web site. More than likely I’m want to bookmark your blog . You really have really good writings. Thank you for sharing with us your web site.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:53

An outstanding share! I have just forwarded this onto a coworker who had been conducting a little homework on this. And he in fact ordered me dinner due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending time to discuss this issue here on your web page.

CrowdforApps 15.01.2020, 09:35

It’s difficult to find knowledgeable people in this particular subject, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

Bettyann Cebula 16.01.2020, 01:49

You have made some good points there. I looked on the internet for more info about the issue and found most individuals will go along with your views on this web site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:30

I could not refrain from commenting. Very well written!

Jade Harcharik 06.03.2020, 12:28

I wanted to thank you for this very good read!! I absolutely loved every bit of it. I've got you book-marked to look at new things you post…

achat base de données b2c 07.03.2020, 05:47

Hello there! This blog post could not be written any better! Reading through this post reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I most certainly will send this information to him. Fairly certain he'll have a very good read. Thanks for sharing!

Chance Coward 08.03.2020, 13:35

Hi there! This post couldn’t be written any better! Looking at this post reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I'll forward this post to him. Pretty sure he's going to have a good read. Thank you for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS