Семья бедняков покончила с собой в Хабаровском крае

Тела мужа и жены нашли в их собственной квартире в Хабаровском крае. Четыре дня там же находился их пёс, который не прикоснулся к еде, находившейся на столе.

Чета жила крайне бедно, 47-летний мужчина недавно пережил инсульт и не мог работать, передаёт корреспондент ИА REGNUM.

Супругов, по данным региональной телекомпании «Губерния», обнаружила их родственница на четвертый день: её встревожило, что они перестали отвечать на телефонные звонки. Родственница приехала на улицу Халтурина, где проживали супруги, и открыла дверь своим ключом. Тела супругов находились в дальней комнате.

Соседи также отметили, что муж и жена перестали появляться во дворе, где ранее ежедневно гуляли с собакой. Питомец находился в квартире при мёртвых хозяевах и все четыре дня голодал, не прикоснувшись к еде, находившейся на столе.

Известно, что мужчина 47 лет недавно пережил инсульт и не мог работать, его жена работала штукатуром-маляром. Финансовое положение семьи, судя по всему, было крайне бедственным.

Замок в двери был цел, следов взлома или незаконного проникновения прибывшая оперативная группа не обнаружила. В квартире оперативники нашли предсмертную записку, содержание которой не разглашается.

19:02, 11.03.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Семья бедняков покончила с собой в Хабаровском крае

btc investors 08.03.2020, 04:02

Great web site you have got here... It’s difficult to find quality writing like yours nowadays. I really appreciate people like you! Take care!!

Lincoln Lampsas 08.03.2020, 23:19

I enjoy reading an article that will make people think. Also, thanks for permitting me to comment.

pl/sql diagram 09.03.2020, 20:28

Oh my goodness! Incredible article dude! Many thanks, However I am encountering troubles with your RSS. I don’t understand the reason why I can't join it. Is there anyone else getting the same RSS problems? Anyone that knows the solution can you kindly respond? Thanks.

plasterboard 09.03.2020, 23:06

After looking over a few of the blog posts on your web page, I truly appreciate your technique of writing a blog. I book marked it to my bookmark site list and will be checking back soon. Please check out my web site as well and let me know how you feel.

comedian 10.03.2020, 03:50

I blog frequently and I seriously thank you for your information. Your article has truly peaked my interest. I will book mark your blog and keep checking for new information about once a week. I subscribed to your RSS feed too.

cruise 12.03.2020, 03:45

I needed to thank you for this good read!! I absolutely enjoyed every little bit of it. I have you bookmarked to look at new things you post…

toronto decks 12.03.2020, 08:36

Your style is unique compared to other folks I've read stuff from. Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just book mark this web site.

Notar Public in Londra 12.03.2020, 09:44

I really love your site... Very nice colors & theme. Did you make this web site yourself? Please reply back as I’m looking to create my own website and want to find out where you got this from or exactly what the theme is called. Kudos.

Suzuk 13.03.2020, 13:21

This is a really good tip particularly to those new to the blogosphere. Brief but very accurate info… Thank you for sharing this one. A must read post.

Cleo Shyu 13.03.2020, 19:19

This site definitely has all of the info I needed about this subject and didn’t know who to ask.

korea powerball 13.03.2020, 22:36

I like looking through a post that will make men and women think. Also, thanks for allowing me to comment.

asus dns error with router 14.03.2020, 00:33

Oh my goodness! Awesome article dude! Many thanks, However I am going through difficulties with your RSS. I don’t know the reason why I am unable to join it. Is there anybody having the same RSS issues? Anyone that knows the solution can you kindly respond? Thanx.

best web design 14.03.2020, 11:21

After looking into a few of the blog posts on your web site, I honestly like your way of blogging. I book-marked it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future. Please check out my website too and tell me how you feel.

Netflix 14.03.2020, 20:20

Great post! We are linking to this great post on our website. Keep up the great writing.

bare 15.03.2020, 09:01

I was pretty pleased to discover this web site. I wanted to thank you for ones time just for this wonderful read!! I definitely loved every little bit of it and i also have you book-marked to check out new information in your web site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS