В Якутске сегодня стартовал VI открытый республиканский турнир МВД по борьбе хапсагай

Сегодня в Якутске стартовал  VI открытый республиканский турнир Министерства внутренних дел по Республике Саха (Якутия) по борьбе хапсагай.

В торжественной церемонии открытия  турнира участвовала глава города Якутска Сардана Авксентьева, а также руководители министерств и ведомств, ветераны спорта, представители общественных организаций.

Участников и зрителей приветствовал министр внутренних дел республики, генерал-майор полиции Владимир Прокопенко. В своем выступлении он отметил, что борьба  хапсагай, дух и атмосфера которого воспитывают лучшие мужские качества, по праву считается национальным достоянием республики.

«Из года в год на ковре «Триумфа» встречаются лучшие спортсмены из разных районов республики и города Якутска. Отрадно, что в этом году принимают участие победители и призеры предыдущих турниров, чемпионы и призеры крупных международных соревнований среди полицейских и пожарных», — сказал Владимир Прокопенко.

Сардана Авксентьева выразила признательность Министерству внутренних дел Республики Саха (Якутия) за социальную работу и пропаганду национальных видов спорта.

В этом году в соревнованиях, ставших уже традиционными, принимают участие 382 сотрудника правоохранительных органов, среди которых представители МВД, Росгвардии, МЧС, УФСИН, Службы судебных приставов из 24 районов республики и столицы республики, сообщает департамент по связям с общественностью и взаимодействию со СМИ г. Якутска.

22:02, 06.04.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Якутске сегодня стартовал VI открытый республиканский турнир МВД по борьбе хапсагай

Miss Nalls 09.03.2020, 14:10

You're so awesome! I do not suppose I've read a single thing like that before. So great to discover another person with some original thoughts on this subject. Seriously... thanks for starting this up. This website is one thing that's needed on the internet, someone with a little originality.

visual pl/sql analysis 09.03.2020, 20:15

I was able to find good info from your articles.

xtratherm insulation 09.03.2020, 22:49

Good site you've got here... It’s difficult to find excellent writing like yours nowadays. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

pop over to these guys 10.03.2020, 02:19

I just want to mention I am beginner to blogs and actually savored this web site. Likely I’m want to bookmark your website . You certainly have great posts. With thanks for sharing your blog.

live music 10.03.2020, 03:11

When I originally commented I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I recieve 4 emails with the same comment. Perhaps there is a means you are able to remove me from that service? Appreciate it.

cheap tourism 12.03.2020, 04:37

Saved as a favorite, I really like your site.

toronto custom fences 12.03.2020, 08:19

This is a topic that is near to my heart... Best wishes! Where can I find the contact details for questions?

Notar Roman in Londra 12.03.2020, 09:35

After I initially commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I recieve 4 emails with the exact same comment. Perhaps there is an easy method you are able to remove me from that service? Kudos.

Notary Ealing 12.03.2020, 17:40

Right here is the right web site for anybody who hopes to understand this topic. You know a whole lot its almost hard to argue with you (not that I really would want to…HaHa). You definitely put a brand new spin on a subject that's been written about for a long time. Excellent stuff, just great.

d link router customer service phone number 14.03.2020, 00:05

When I initially left a comment I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I get 4 emails with the exact same comment. Perhaps there is a way you can remove me from that service? Appreciate it.

chicken enchilada recipe 14.03.2020, 02:45

Saved as a favorite, I love your blog.

guest post motherly 14.03.2020, 09:16

This is a topic that is near to my heart... Thank you! Where are your contact details though?

digital marketing firm 14.03.2020, 12:41

After I initially left a comment I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I receive four emails with the same comment. Perhaps there is an easy method you can remove me from that service? Thanks a lot.

Netflix 14.03.2020, 19:53

I wanted to thank you for this wonderful read!! I certainly loved every little bit of it. I have got you book-marked to check out new stuff you post…

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS