Экипаж из Забайкалья победил в «Танковом биатлоне» в Бурятии

Экипаж из Забайкальского края победил на окружном этапе по «Танковому биатлону», который проходил в Бурятии, сообщает пресс-служба Восточного военного округа.

structure.mil.ru

«Лидерами конкурса «Танковый биатлон» стала команда мотострелкового соединения, дислоцированного в Забайкальском крае, а среди лучших мотострелков в конкурсе «Суворовский натиск» стала команда из Приморского края», — говорится в сообщении.

На сайте указано, что соревнования подобного ранга прошли здесь впервые. Специально для их проведения была создана уникальная трасса, соответствующая всем требованиям.

«На торжественной церемонии награждения временно исполняющий обязанности командующего 36 армии генерал-майор Валерий Солодчук вручил победителям кубки, медали, грамоты и ценные подарки», — уточняется на сайте.

Победители конкурсов «Танковый биатлон» и «Суворовский натиск» будут представлять Восточный военный округ на Всеармейском этапе конкурса.

18:11, 08.04.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Экипаж из Забайкалья победил в «Танковом биатлоне» в Бурятии

here 30.12.2019, 21:51

I just want to mention I am just beginner to weblog and certainly savored you're page. Probably I’m planning to bookmark your site . You surely come with tremendous writings. Regards for sharing with us your website.

Daria Jillson 13.01.2020, 07:49

Great blog you have got here... It’s difficult to find excellent writing like yours these days. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

Love Irrigation 14.01.2020, 07:44

Saved as a favorite, I really like your website!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:49

It’s hard to come by educated people for this topic, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

achat fichier email 05.03.2020, 13:37

I like it when individuals come together and share thoughts. Great blog, continue the good work!

Celsa Garsjo 06.03.2020, 14:22

I blog quite often and I genuinely thank you for your content. This great article has really peaked my interest. I will bookmark your website and keep checking for new details about once per week. I subscribed to your RSS feed too.

achat base de données b2b 07.03.2020, 05:27

I couldn’t resist commenting. Perfectly written!

Dulcie Komada 08.03.2020, 13:14

After I originally left a comment I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I recieve 4 emails with the exact same comment. Perhaps there is a way you can remove me from that service? Thanks.

hop over to these guys 11.03.2020, 03:11

I simply want to tell you that I am newbie to weblog and really liked your web page. Almost certainly I’m going to bookmark your website . You surely come with great articles. Bless you for sharing your webpage.

Web Hosting 13.03.2020, 10:10

Very nice post. I absolutely appreciate this site. Keep writing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS