О визите Ким Чен Ына в Россию сняли фильм

Документальный фильм о визите Ким Чен Ына в РФ сняли и показали в Северной Корее. В 50-минутной ленте подробно рассказали о путешествии лидера КНДР во Владивосток и обратно.

«Это историческое событие проложило путь к дальнейшему укреплению отношений сотрудничества, как того требует новая эпоха и новые обстоятельства. Визит станет путеводной звездой в отношениях КНДР и России»,  — сообщили новость создатели фильма в эфире Центрального телевидения КНДР.

В фильме демонстрируется посещение Ким Чен Ыном станции Хасан, Владивостока и переговоры с президентом РФ Владимиром Путиным. В документальном кино не сказано ни слова о возможном ядерном разоружении Северной Кореи, которое стало основной темой переговоров Чим Чен Ына и Владимира Путина.

20:28, 29.04.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → О визите Ким Чен Ына в Россию сняли фильм

additional hints 31.12.2019, 04:52

I just want to mention I am just new to blogging and site-building and absolutely loved you're web blog. Likely I’m want to bookmark your blog . You surely have fabulous articles and reviews. Regards for revealing your website page.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:56

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this article and the rest of the site is really good.

CrowdforThink 15.01.2020, 11:41

I like it when folks come together and share opinions. Great blog, continue the good work.

achat base de données b2b 05.03.2020, 08:53

Greetings, I do believe your web site may be having web browser compatibility problems. Whenever I look at your web site in Safari, it looks fine however when opening in IE, it's got some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Apart from that, great site.

Courtney Eastman 06.03.2020, 12:29

The very next time I read a blog, I hope that it doesn't fail me as much as this one. I mean, Yes, it was my choice to read through, however I genuinely thought you'd have something helpful to say. All I hear is a bunch of moaning about something that you can fix if you weren't too busy seeking attention.

fichier qualifié 07.03.2020, 04:21

Good site you've got here... It’s difficult to find excellent writing like yours nowadays. I truly appreciate people like you! Take care!!

Anastasia Kinerson 08.03.2020, 20:10

I'm very happy to find this web site. I wanted to thank you for your time just for this wonderful read!! I definitely loved every part of it and I have you saved to fav to check out new stuff in your site.

hop over to this website 10.03.2020, 13:35

I simply want to say I am just all new to weblog and absolutely enjoyed this blog. Probably I’m planning to bookmark your blog . You definitely come with superb well written articles. Kudos for sharing your web-site.

Auto Responder 13.03.2020, 10:17

Excellent post. I'm experiencing many of these issues as well...

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS