Комиссия выясняет причины гибели моряков на судне FESCO при переходе из ЮАР

Комиссия выясняет обстоятельства гибели двух моряков на судне «Василий Головнин» компании Fesco, сообщил РИА Новости представитель Федерации профсоюзов Приморского края (ФППК).

Российское судно Василий Головнин

Ранее газета «Комсомольская правда» написала, что судно-снабженец шло из Антарктиды после доставки грузов на индийские арктические станции. По данным газеты, предварительная причина смерти моряков — отравление метанолом.

На сайте ФППК сообщается, что во время перехода в ЮАР умерли двое работников филиала ПАО «Дальневосточное морское пароходство» — матрос 1988 года рождения и токарь 1972 года рождения.
По его словам, комиссия выясняет, было ли причиной смерти отравление, в том числе метанолом, либо причина смерти — «производственный фактор». Проверка займет 15 дней, при необходимости этот срок могут продлить.
Комментарием Дальневосточного пароходства РИА Новости пока не располагает.

15:07, 30.04.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Комиссия выясняет причины гибели моряков на судне FESCO при переходе из ЮАР

check here 30.12.2019, 23:36

I simply want to say I am newbie to blogging and honestly savored your web site. Probably I’m likely to bookmark your website . You amazingly have excellent stories. Bless you for sharing with us your blog site.

look at here now 18.01.2020, 02:29

I just want to say I am beginner to blogging and definitely loved this web site. Most likely I’m likely to bookmark your site . You definitely have fabulous posts. With thanks for revealing your web site.

Arlie Tineo 06.03.2020, 12:58

May I simply say what a relief to uncover someone who genuinely knows what they're talking about on the internet. You definitely know how to bring a problem to light and make it important. More and more people have to read this and understand this side of your story. I was surprised that you aren't more popular given that you certainly possess the gift.

achat base de données b2b 07.03.2020, 04:51

I was extremely pleased to find this website. I want to to thank you for ones time just for this fantastic read!! I definitely savored every little bit of it and i also have you bookmarked to check out new things in your web site.

Davis Petty 09.03.2020, 14:39

Hello there, There's no doubt that your web site could possibly be having internet browser compatibility problems. When I look at your blog in Safari, it looks fine however, when opening in I.E., it's got some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, excellent website.

More Bonuses 10.03.2020, 08:53

I simply want to say I am just very new to blogging and site-building and absolutely enjoyed this web page. Very likely I’m likely to bookmark your site . You definitely have incredible writings. Bless you for revealing your blog site.

Google 12.03.2020, 17:23

Oh my goodness! Impressive article dude! Many thanks, However I am going through problems with your RSS. I don’t understand why I cannot subscribe to it. Is there anybody else having identical RSS problems? Anyone that knows the solution can you kindly respond? Thanx!!

Onpassive UK 13.03.2020, 11:18

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article plus the rest of the website is really good.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS