Полуфинал чемпионата мира по хоккею Россия — Финляндия состоится 25 мая в 16:15 (мск)

Полуфинальный матч чемпионата мира по хоккею между сборными России и Финляндии пройдет в Братиславе завтра и начнется в 16:15 мск (23.15 в Хабаровске). Об этом сообщает пресс-служба Международной федерации хоккея.

Накануне сборная России в четвертьфинале мирового первенства, которое проходит в Словакии, обыграла команду США со счетом 4:3. Финские хоккеисты в своем четвертьфинале победили шведов в овертайме (5:4). В другом полуфинале встретятся сборные Канады и Чехии, их матч также пройдет 25 мая в Братиславе (начало — 20:15 мск).

Матч за третье место и финал чемпионата мира по хоккею пройдут в Братиславе 26 мая.

Напомним, что ранее Сборная России в заключительном матче группового этапа чемпионата мира по хоккею выиграла у Швеции со счетом 7:4. Заброшенными шайбами в составе российской команды отметились Артем Анисимов, Евгений Дадонов, Александр Овечкин, Кирилл Капризов, Евгений Малкин, Михаил Григоренко и Дмитрий Орлов.

Источник — ТАСС

14:53, 24.05.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Полуфинал чемпионата мира по хоккею Россия — Финляндия состоится 25 мая в 16:15 (мск)

bra 05.03.2020, 21:26

This website really has all the information I wanted concerning this subject and didn’t know who to ask.

ELEKTRONIK RECYCLING 06.03.2020, 03:36

Good day! I could have sworn I’ve been to this blog before but after looking at some of the posts I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m certainly delighted I came across it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly!

Paz Renburg 06.03.2020, 11:49

You've made some really good points there. I checked on the web for more info about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

Ted Culmer 08.03.2020, 21:58

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Kudos!

check here 11.03.2020, 00:33

I just want to mention I am beginner to blogs and definitely savored you're web blog. Probably I’m going to bookmark your site . You definitely have very good article content. Bless you for sharing your webpage.

Autentificare Procura Londra 12.03.2020, 10:05

I needed to thank you for this good read!! I absolutely loved every bit of it. I've got you saved as a favorite to check out new stuff you post…

Notary Heathrow 12.03.2020, 17:10

I wanted to thank you for this very good read!! I certainly loved every little bit of it. I have got you book-marked to check out new things you post…

GoFounders New Zealand 13.03.2020, 07:21

I blog frequently and I truly thank you for your information. This article has really peaked my interest. I will take a note of your website and keep checking for new information about once per week. I subscribed to your Feed as well.

bare 15.03.2020, 12:44

After going over a number of the articles on your site, I truly appreciate your technique of writing a blog. I saved it to my bookmark site list and will be checking back soon. Please visit my website as well and tell me how you feel.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS