Для топ-менеджеров космодром Восточный набирает секретарей за 228 тысяч в месяц. Не слабо...

Госкорпорация «Роскосмос» заказывает секретарей для своих руководителей. Она готова выделить на это почти 220 миллионов рублей. Сотрудники необходимы в том числе космодрому Восточный в Амурской области.

Лот на оказание услуг по организационному и документационному обеспечению деятельности топ-менеджеров размещен на сайте госзакупок. Закупать услуги Роскосмос будет у единственного поставщика – «Объединенной ракетно-космической корпорации», своей дочерней структуры. С ней уже заключен контракт, следует из информации на сайте госзакупок. Сумма контракта – 218, 9 миллиона рублей.

Как сообщает Первое Антикоррупционное СМИ, в услугах нуждаются руководители госкорпорации и ее филиалов на космодроме Байконур и Восточный. Срок контракта – два года.

Зарплата секретарей в документах не указана, но средние затраты на каждого помощника подсчитать можно. Количество руководителей, для которых будут оказываться услуги, не будет превышать 40 человек, указано в техзадании. При этом секретарей не может быть больше, чем руководителей, отмечено в документе. При таком количестве на каждого секретаря уйдет по 228 тысяч рублей в месяц.

Сотрудники должны будут заниматься приемом и распределением телефонных звонков, «организацией работы с посетителями руководителя», планировать рабочий день топ-менеджеров и организовывать их командировки и телефонные переговоры. Также сотрудник должен заниматься «поддержанием функционального рабочего пространства приемной и кабинета руководителя».

19:04, 25.06.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Для топ-менеджеров космодром Восточный набирает секретарей за 228 тысяч в месяц. Не слабо...

you could try here 30.12.2019, 21:26

I simply want to mention I'm beginner to weblog and absolutely enjoyed this web-site. Most likely I’m going to bookmark your website . You definitely have beneficial posts. Thanks a bunch for revealing your web site.

Rubin Grigorov 16.01.2020, 00:05

Good information. Lucky me I came across your website by chance (stumbleupon). I've bookmarked it for later.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:50

When I originally left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I receive 4 emails with the exact same comment. Is there a way you are able to remove me from that service? Thank you.

achat fichier email 05.03.2020, 09:46

Great site you have got here... It’s difficult to find excellent writing like yours these days. I seriously appreciate people like you! Take care!!

Quinton Versoza 06.03.2020, 15:11

I blog frequently and I truly appreciate your content. This great article has really peaked my interest. I am going to bookmark your blog and keep checking for new information about once per week. I subscribed to your Feed as well.

achat base de données b2b 07.03.2020, 05:36

You are so interesting! I do not think I have read anything like this before. So good to find somebody with some unique thoughts on this subject. Seriously... thanks for starting this up. This web site is something that is needed on the internet, someone with some originality.

Rebekah Pinson 09.03.2020, 03:23

Can I simply just say what a relief to discover an individual who truly knows what they're talking about on the net. You certainly know how to bring a problem to light and make it important. A lot more people ought to check this out and understand this side of the story. I can't believe you are not more popular because you surely have the gift.

their explanation 10.03.2020, 05:06

I just want to tell you that I'm very new to blogs and certainly loved your website. Probably I’m going to bookmark your site . You actually come with fantastic posts. Appreciate it for sharing your website.

Google 12.03.2020, 15:34

Hey there! I just want to offer you a big thumbs up for your excellent info you have got here on this post. I'll be returning to your website for more soon.

bare 15.03.2020, 11:45

An impressive share! I've just forwarded this onto a colleague who had been doing a little research on this. And he in fact bought me dinner because I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending time to talk about this issue here on your blog.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS