Духовой оркестр Росгвардии сыграет сегодня для горожан и гостей Владивостока

Жителей и гостей Владивостока приглашают на бесплатный концерт духового оркестра Управления Федеральной службы войск национальной гвардии.

Как сообщает пресс-служба администрации Владивостока, концерт состоится сегодня на площадке у торгового центра «Сотка» (проспект 100-летия Владивостока, 40) и будет посвящено 159-летию со дня основания города.

Как рассказали организаторы, которыми выступает административно-территориальное управление Первореченского района и Росгвардия, концерт начнётся в 17 часов.

«Приглашаем жителей и гостей города насладиться выступлением духового оркестра. Произведения в их исполнении никогда не оставляют никого равнодушным», — подчеркнули организаторы.

10:03, 28.06.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Духовой оркестр Росгвардии сыграет сегодня для горожан и гостей Владивостока

this 30.12.2019, 21:37

I simply want to say I'm all new to blogging and certainly enjoyed this web blog. Most likely I’m planning to bookmark your blog post . You surely come with very good posts. Thanks a bunch for revealing your blog site.

Elmo Gattie 15.01.2020, 23:04

Good post. I absolutely love this site. Keep it up!

achat fichier email 05.03.2020, 14:06

Great site you've got here... It’s hard to find high quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

Demetrius Delon 06.03.2020, 11:15

An interesting discussion is worth comment. I think that you need to write more about this topic, it may not be a taboo subject but generally folks don't discuss these issues. To the next! Kind regards.

achat base de données b2b 07.03.2020, 02:57

You have made some good points there. I checked on the net to learn more about the issue and found most people will go along with your views on this site.

Johnathan Boga 09.03.2020, 10:07

Great blog you have got here... It’s hard to find excellent writing like yours these days. I seriously appreciate people like you! Take care!!

directory 10.03.2020, 05:49

I just want to tell you that I'm new to blogging and site-building and honestly savored this web blog. More than likely I’m going to bookmark your website . You surely come with wonderful well written articles. Kudos for sharing your website.

Onpassive Spain 13.03.2020, 08:54

Hi there! I could have sworn I’ve visited this site before but after browsing through many of the articles I realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly pleased I found it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS