50 километров дорог в Амурской области подтоплено

В Амурской области из-за дождей были подтоплены 14 участков дорог регионального значения. Под водой оказалось порядка 50 километров трасс. Режим ЧС действует в шести муниципалитетах.

Без транспортного сообщения остается одно село — Гулик в Зейском районе. Все участки находятся на особом контроле специалистов Амурупрадора. По возможности они оперативно проводят необходимые ремонтные работы. Для этого задействовано 50 человек и 37 единиц техники.

Всего же на ликвидации последствий непогоды задействовано более 250 человек и 100 единиц техники. Как отметили в правительстве области, ситуация находится на контроле — сил и средств достаточно, привлечение дополнительных в настоящее время не требуется.

Напомним, что в последние три дня в Приамурье идут сильные дожди, приравненные к опасным явлениям. Максимальное количество осадков выпало в Зее — 142 миллиметра за 23 часа.

— В результате сильных дождей на территории области зарегистрированы подтопления приусадебных участков, жилых домов, повреждения автомобильных дорог. В Зее произошло подтопление дождевыми водами 24 придворовых территорий, трех жилых домов, где вода поднялась выше пола. В администрацию поступило 28 заявок от граждан об откачке воды, из них уже проведена откачка воды по 13 адресам, осталось отработать 15. Комиссией по оценке ущерба проводится обследование подтопленных территорий. Городским управлением социальной защиты проводится работа по определению пострадавших граждан, имеющих право на получение адресной социальной помощи, — отчитался министр лесного хозяйства и пожарной безопасности области Алексей Венглинский.

Самая напряженная ситуация, как сообщалось ранее, сложилась в селе Ивановка Зейского района. Там ожидается подъем уровня воды в реке Уркан до критических отметок в 700 сантиметров. Ранее оттуда начали эвакуировать население.

От сильных дождей пострадали и другие территории. В Тамбовском районе вода пришла в села Лермонтовка, Тамбовка, Раздольное, Муравьевка. От ливней пострадали и дороги, разлившие реки ручьи затопили некоторые участки. Районные власти ограничили движение по дорогам большегрузов, чтобы снизить нагрузку на дороги, отметили в правительстве.

По итогам заседания КЧС, которое прошло накануне, было решено организовать работу оперативного штаба по ликвидации ЧС. Он будет проходить в ежедневном режиме с привлечением всех заинтересованных ведомств. Каждый день в 19:00 главы районов в режиме видеоконференции будут отчитываться о ситуации, сложившейся в их районе.

17:03, 23.07.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → 50 километров дорог в Амурской области подтоплено

nhà dat quy nhon 18.02.2020, 15:00

I'd like to thank you for the efforts you've put in penning this blog. I'm hoping to view the same high-grade content by you in the future as well. In fact, your creative writing abilities has encouraged me to get my own, personal site now 😉

professional training and coaching 18.02.2020, 18:51

An interesting discussion is worth comment. I believe that you need to write more on this topic, it might not be a taboo matter but generally people don't discuss such topics. To the next! Best wishes!

anniversary ring 19.02.2020, 00:39

There's certainly a lot to find out about this subject. I really like all the points you have made.

Experienced Event Company 19.02.2020, 02:11

A fascinating discussion is worth comment. I do believe that you ought to write more on this subject matter, it might not be a taboo subject but usually people don't speak about such topics. To the next! All the best.

Real Estate Las Vegas 19.02.2020, 08:05

Greetings, I think your blog could possibly be having browser compatibility problems. Whenever I look at your website in Safari, it looks fine but when opening in I.E., it has some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Apart from that, excellent website.

ubth school of midwifery admission form 20.02.2020, 01:54

I really love your website... Very nice colors & theme. Did you create this site yourself? Please reply back as I’m trying to create my very own website and want to know where you got this from or exactly what the theme is called. Many thanks!

nail polish 21.02.2020, 14:23

bookmarked!!, I really like your blog.

Ccleaner pro crack 21.02.2020, 15:48

Everything is very open with a precise explanation of the issues. It was really informative. Your website is very useful. Thanks for sharing.

gtarealstar 21.02.2020, 18:51

Wonderful post! We will be linking to this particularly great article on our website. Keep up the good writing.

Legal justice Advocates 21.02.2020, 22:00

Having read this I believed it was very informative. I appreciate you taking the time and effort to put this short article together. I once again find myself spending way too much time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile!

male perf avis forum 22.02.2020, 09:00

This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Kudos.

Bike helmet 23.02.2020, 03:07

I could not refrain from commenting. Well written.

journaling 23.02.2020, 08:01

I have to thank you for the efforts you have put in writing this blog. I really hope to view the same high-grade content by you later on as well. In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my own website now 😉

super peach wear 23.02.2020, 11:20

Hello! I could have sworn I’ve been to this site before but after looking at a few of the articles I realized it’s new to me. Regardless, I’m certainly happy I stumbled upon it and I’ll be bookmarking it and checking back often.

Placenta benefits 23.02.2020, 13:18

I need to to thank you for this very good read!! I certainly loved every little bit of it. I have got you book-marked to look at new things you post…

source 24.02.2020, 15:30

Great post. I'm dealing with many of these issues as well...

CBD 24.02.2020, 22:36

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Many thanks!

read more 25.02.2020, 02:12

You have made some decent points there. I looked on the web to find out more about the issue and found most people will go along with your views on this website.

CBD 25.02.2020, 07:59

After checking out a number of the blog posts on your blog, I seriously appreciate your way of writing a blog. I book-marked it to my bookmark site list and will be checking back soon. Take a look at my web site as well and tell me your opinion.

Best grapes (the fruit) in La 25.02.2020, 18:02

This is the perfect site for anybody who wishes to find out about this topic. You realize a whole lot its almost tough to argue with you (not that I personally would want to…HaHa). You certainly put a new spin on a topic that's been discussed for ages. Great stuff, just wonderful.

junk removal Raleigh 25.02.2020, 19:17

Howdy! This article could not be written much better! Looking through this post reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I will send this article to him. Fairly certain he'll have a great read. Thanks for sharing!

King Weekly Sentinel 26.02.2020, 00:56

Spot on with this write-up, I honestly believe that this web site needs a lot more attention. I’ll probably be back again to see more, thanks for the advice.

This site 26.02.2020, 04:29

I needed to thank you for this good read!! I absolutely enjoyed every little bit of it. I have you book marked to check out new things you post…

Abbruch Abbruch 26.02.2020, 06:54

Everything is very open with a precise explanation of the issues. It was truly informative. Your site is very useful. Many thanks for sharing!

Site 26.02.2020, 12:31

I blog often and I seriously appreciate your information. Your article has really peaked my interest. I will take a note of your website and keep checking for new details about once a week. I opted in for your RSS feed as well.

Wilmington NC Locksmith 26.02.2020, 22:19

Can I simply say what a relief to uncover someone who truly understands what they are discussing over the internet. You certainly realize how to bring an issue to light and make it important. More people ought to check this out and understand this side of the story. I was surprised you aren't more popular because you certainly possess the gift.

indie music videos 27.02.2020, 01:07

An outstanding share! I've just forwarded this onto a friend who was doing a little research on this. And he actually ordered me dinner because I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to discuss this topic here on your blog.

Boxing 27.02.2020, 05:06

This site definitely has all of the info I needed about this subject and didn’t know who to ask.

Web Designing Course 27.02.2020, 20:18

Spot on with this write-up, I really believe that this site needs a lot more attention. I’ll probably be back again to read through more, thanks for the info.

Mountain Bikes 28.02.2020, 02:29

Good post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon every day. It will always be useful to read through articles from other authors and practice something from their websites.

tortured for Christ 28.02.2020, 06:28

Great article! We are linking to this particularly great content on our website. Keep up the great writing.

cbd vape juice 28.02.2020, 10:22

You're so interesting! I don't suppose I have read through a single thing like that before. So good to discover another person with some original thoughts on this subject matter. Really... thank you for starting this up. This web site is something that is required on the web, someone with a bit of originality.

cbd oil for dogs amazon 28.02.2020, 14:15

You made some decent points there. I looked on the internet for more information about the issue and found most individuals will go along with your views on this web site.

cbd merchant account 28.02.2020, 16:59

I would like to thank you for the efforts you have put in penning this site. I'm hoping to check out the same high-grade blog posts from you later on as well. In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my own website now 😉

scammer 29.02.2020, 05:07

Next time I read a blog, I hope that it doesn't disappoint me just as much as this particular one. I mean, I know it was my choice to read through, but I really thought you'd have something helpful to talk about. All I hear is a bunch of complaining about something you can fix if you weren't too busy searching for attention.

post ad free 29.02.2020, 06:49

This is a topic that is near to my heart... Best wishes! Exactly where are your contact details though?

comb binding London 29.02.2020, 07:51

Hi! I simply want to offer you a huge thumbs up for your great information you have right here on this post. I'll be coming back to your web site for more soon.

buy CBD oil near me 29.02.2020, 10:16

Everyone loves it when individuals get together and share ideas. Great blog, stick with it!

muscat bay 29.02.2020, 13:51

Greetings! Very helpful advice within this article! It is the little changes which will make the most important changes. Thanks a lot for sharing!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:51

Hey there! I just would like to give you a big thumbs up for the great information you have got here on this post. I'll be returning to your blog for more soon.

achat base de données b2c 05.03.2020, 10:39

Your style is very unique in comparison to other people I have read stuff from. Thanks for posting when you have the opportunity, Guess I'll just book mark this web site.

underwear 06.03.2020, 00:52

After going over a number of the blog posts on your web page, I honestly appreciate your way of blogging. I added it to my bookmark website list and will be checking back in the near future. Please check out my web site too and tell me what you think.

Wally Wilenkin 06.03.2020, 14:40

The next time I read a blog, Hopefully it doesn't disappoint me as much as this one. I mean, I know it was my choice to read through, but I really believed you would have something helpful to say. All I hear is a bunch of complaining about something that you could possibly fix if you were not too busy looking for attention.

fichier qualifié 07.03.2020, 03:29

I like reading through an article that can make men and women think. Also, thanks for allowing me to comment.

Nada Mosebach 08.03.2020, 17:23

This is a really good tip particularly to those new to the blogosphere. Short but very accurate information… Thank you for sharing this one. A must read article.

navigate to these guys 10.03.2020, 23:45

I simply want to tell you that I'm newbie to blogging and seriously liked this web site. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog . You really have amazing articles. With thanks for sharing your blog site.

Procura Londra 12.03.2020, 11:58

Aw, this was a very nice post. Finding the time and actual effort to create a good article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and never manage to get nearly anything done.

GoFounders Russia 13.03.2020, 10:50

Everyone loves it when folks get together and share thoughts. Great blog, stick with it.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS