Впервые победителем российской олимпиады «Я – профессионал» стал юноша с Чукотки

Юрий Кругликов — студент базовой кафедры энергетики Чукотского филиала СВФУ им. Аммосова. В 2018—2019 учебном году Юрий принял участие во всероссийской студенческой олимпиаде «Я — профессионал» по направлению «Электро‑ и теплоэнергетика» и стал одним из ее победителей.

Юрий Кругликов

Несмотря на большую конкуренцию, Юрию Кругликову удалось продемонстрировать высокий уровень знаний и войти в число лучших студентов страны в своей профильной отрасли.

Олимпиада проводится второй год подряд, однако студент из Чукотки впервые становится победителем: другие участники из региона пробовали свои силы, но не смогли успешно пройти все этапы состязаний.

О себе Юрий говорит коротко — к учебе относится очень ответственно, с удовольствием занимается научной работой, в этом году переходит на четвертый курс. В академическом «багаже» у студента несколько выступлений с докладами на интересующую его тему: «Способ определения места несимметричного короткого замыкания на линии электропередачи». Теперь среди достижений Юрия Кругликова есть и диплом олимпиады «Я — профессионал».

«Я выбрал сферу энергетики, потому что меня вдохновил школьный учитель физики, интересно рассказывавший о своем предмете. Кроме того, энергетика — престижная специальность, в которой я всегда смогу найти работу. Об олимпиаде «Я — профессионал» я узнал в вузе от преподавателей, решил зарегистрироваться и проверить свои способности. Это мой первый опыт участия в конкурсах такого масштаба — до этого были только локальные мероприятия. Поэтому я особенно горжусь своей победой», — рассказывает Юрий Кругликов.

Как ранее сообщало ИА REGNUM, в 2018—2019 году на олимпиаду «Я — профессионал» поступило более полумиллиона регистраций от студентов и выпускников со всей страны. Состязания проводилась по 54 направлениям, от гуманитарных и естественнонаучных до инженерных и технических.

Дипломантами олимпиады стали 3 472 участника. Среди них 106 золотых, 139 серебряных и 190 бронзовых медалистов, 952 победителя и 2085 призеров. Дипломанты получают различные бонусы: льготы при поступлении в магистратуры и аспирантуры ведущих российских вузов, стажировки в крупных компаниях. Золотые медалисты получают также денежные премии.

10:24, 03.08.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Впервые победителем российской олимпиады «Я – профессионал» стал юноша с Чукотки

Name Badges Printing London 02.03.2020, 04:02

This website really has all the information I wanted about this subject and didn’t know who to ask.

styluxitalian 04.03.2020, 02:25

I needed to thank you for this wonderful read!! I certainly enjoyed every bit of it. I've got you saved as a favorite to look at new things you post…

Ebony Fuller Shopp 04.03.2020, 05:36

Hi there! This post could not be written much better! Looking at this post reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I will send this information to him. Pretty sure he will have a very good read. Many thanks for sharing!

revolut 04.03.2020, 14:07

I was pretty pleased to uncover this web site. I need to to thank you for your time for this particularly fantastic read!! I definitely loved every little bit of it and I have you saved as a favorite to see new information on your site.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:33

Good information. Lucky me I came across your website by accident (stumbleupon). I have book-marked it for later.

WoodHaus Maimi 05.03.2020, 03:37

Good day! I could have sworn I’ve visited this site before but after going through a few of the posts I realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly delighted I discovered it and I’ll be book-marking it and checking back frequently!

fichier qualifié 05.03.2020, 11:48

I would like to thank you for the efforts you've put in penning this blog. I am hoping to view the same high-grade content from you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my very own blog now 😉

therapeutic massage treatment 05.03.2020, 18:23

bookmarked!!, I like your blog!

unbeatable prices 05.03.2020, 23:35

Excellent post. I definitely appreciate this website. Continue the good work!

Elektroschrott Ankauf 06.03.2020, 06:18

Spot on with this write-up, I truly believe this amazing site needs a lot more attention. I’ll probably be returning to read through more, thanks for the advice!

Minta Wriedt 06.03.2020, 14:42

Good day! I just would like to give you a big thumbs up for your great information you have here on this post. I'll be coming back to your site for more soon.

fichier qualifié 07.03.2020, 02:18

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Kudos.

hyip monitors 08.03.2020, 04:15

After checking out a handful of the articles on your web page, I truly like your way of blogging. I added it to my bookmark website list and will be checking back in the near future. Please check out my website too and let me know your opinion.

Manuel Furstenberg 08.03.2020, 20:29

Everything is very open with a really clear description of the challenges. It was truly informative. Your website is useful. Thanks for sharing.

pl/sql to uml tool 09.03.2020, 20:40

Aw, this was an extremely nice post. Spending some time and actual effort to create a superb article… but what can I say… I procrastinate a lot and don't seem to get nearly anything done.

music 10.03.2020, 04:35

After looking into a handful of the blog articles on your site, I truly appreciate your technique of blogging. I book marked it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future. Take a look at my web site too and tell me what you think.

try this out 10.03.2020, 08:24

I just want to mention I am beginner to blogging and site-building and actually loved you're web site. Almost certainly I’m going to bookmark your site . You definitely come with outstanding writings. Thanks a lot for revealing your blog.

toronto custom fences 12.03.2020, 07:05

You have made some good points there. I looked on the web to learn more about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.

Notariat in Londra 12.03.2020, 10:34

That is a good tip particularly to those fresh to the blogosphere. Short but very precise information… Thank you for sharing this one. A must read article.

Notary Public West London 12.03.2020, 15:29

This is a topic that is near to my heart... Cheers! Where can I find the contact details for questions?

MINI 13.03.2020, 13:58

After looking into a number of the blog posts on your blog, I seriously appreciate your way of writing a blog. I saved as a favorite it to my bookmark site list and will be checking back in the near future. Take a look at my web site as well and let me know what you think.

Margart Horde 13.03.2020, 16:43

Spot on with this write-up, I seriously think this amazing site needs much more attention. I’ll probably be returning to read more, thanks for the advice.

powerball game 13.03.2020, 20:18

Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you, However I am encountering difficulties with your RSS. I don’t understand why I am unable to subscribe to it. Is there anybody else getting identical RSS issues? Anyone who knows the answer will you kindly respond? Thanx.

asus router default password 13.03.2020, 23:33

I could not refrain from commenting. Perfectly written!

chicken meal ideas 14.03.2020, 04:01

You made some really good points there. I looked on the internet for more information about the issue and found most people will go along with your views on this site.

guest post malaysia 14.03.2020, 08:48

Excellent blog you've got here... It’s difficult to find high quality writing like yours nowadays. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

best seo company 14.03.2020, 10:50

I was very pleased to uncover this page. I need to to thank you for your time due to this fantastic read!! I definitely savored every part of it and I have you book marked to look at new stuff in your website.

Netflix 14.03.2020, 20:27

Good post. I learn something new and challenging on websites I stumbleupon everyday. It's always exciting to read through articles from other authors and practice something from other web sites.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS