Во Владивостоке на острове Русский в преддверии ВЭФ пройдут тактико-специальные учения

Во Владивостоке с 13 по 16 августа на острове Русский пройдут тактико-специальные учения «Пункт-2019».

Антитеррористические мероприятия будут организованы в рамках подготовки к предстоящему в сентябре Восточному экономическому форуму. На время учений во Владивостоке будет действовать высокий («желтый») уровень опасности.

Силами оперативного штаба и группировок проверят антитеррористическую защищенность объектов, организацию взаимодействия администраций объектов с правоохранительными органами, действие групп быстрого реагирования в условиях реальной оперативной обстановки. Также пройдут оперативно-розыскные и разведывательно-поисковые мероприятия по розыску условных террористов на территории острова Русский и обнаружению их мест базирования, сообщает пресс-служба администрации Владивостока.

На время проведения учений гражданам рекомендуется по возможности воздержаться от посещения мест массового пребывания людей. При нахождении в общественных местах при себе рекомендуется иметь документы, удостоверяющие личность. Их необходимо будет предоставить по первому требованию сотрудников правоохранительных органов.

Также гражданам рекомендуется обращать внимание на появление незнакомых людей и автомобилей вблизи жилых домов. Помимо этого, следует воздержаться от передвижения с крупногабаритными объектами, рюкзаками, чемоданами.

Жителей и гостей Владивостока просят быть бдительными и с пониманием отнестись к возможным временным неудобствам.

10:04, 08.08.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке на острове Русский в преддверии ВЭФ пройдут тактико-специальные учения

Las Vegas Real Estate 19.02.2020, 05:21

It’s hard to find knowledgeable people about this subject, however, you sound like you know what you’re talking about! Thanks

best universities schools study law nigeria 20.02.2020, 01:06

I love it when individuals get together and share opinions. Great blog, stick with it!

seeds 21.02.2020, 13:29

When I originally left a comment I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I recieve 4 emails with the same comment. There has to be a way you can remove me from that service? Thanks a lot.

Driver Genius Crack 21.02.2020, 17:02

When I originally commented I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I receive 4 emails with the exact same comment. Is there a means you are able to remove me from that service? Cheers.

gtarealstar 21.02.2020, 19:46

I would like to thank you for the efforts you have put in writing this website. I am hoping to see the same high-grade content by you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my own site now 😉

Legal justice Advocates 21.02.2020, 21:53

Nice post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon everyday. It will always be helpful to read through articles from other writers and use a little something from other sites.

male perf avis 22.02.2020, 09:53

I couldn’t resist commenting. Very well written.

crazy bulk 22.02.2020, 21:55

An interesting discussion is definitely worth comment. I do think that you ought to write more about this topic, it may not be a taboo matter but generally people don't talk about such subjects. To the next! Best wishes!

gift basket and flowers 23.02.2020, 02:49

Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I am having issues with your RSS. I don’t know why I am unable to subscribe to it. Is there anybody getting similar RSS problems? Anybody who knows the solution will you kindly respond? Thanx!!

planner 23.02.2020, 08:29

Hi! I could have sworn I’ve visited this site before but after looking at some of the articles I realized it’s new to me. Regardless, I’m definitely pleased I found it and I’ll be book-marking it and checking back often.

super peach wear 23.02.2020, 09:49

Very good info. Lucky me I discovered your blog by accident (stumbleupon). I've book marked it for later.

Placenta benefits 23.02.2020, 12:56

Excellent article. I will be dealing with a few of these issues as well...

source 24.02.2020, 17:31

Greetings! Very helpful advice in this particular post! It's the little changes that make the largest changes. Thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS