Хозяин Курильского озера: на Камчатке опубликовали снимки медведя Казановы

 Сотрудники Кроноцкого заповедники опубликовали снимки одного из крупнейших медведей в заказнике.

Бурый медведь в Кроноцком государственном заповеднике
«Это Казанова. Доминантный самец и гроза окрестностей», — поясняют сотрудники заповедника.
Эксперты добавляют, что «несмотря на почтенный возраст (более 20 лет) и многочисленные шрамы, Казанова до сих пор вселяет страх в местных обитателей».
В комментариях подтверждают внушительные размеры зверя. "Видела его однажды. Такой огромный! ", — приводит РИА Новости воспоминания Ирины Хомутовой из Новосибирска.

19:06, 10.08.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Хозяин Курильского озера: на Камчатке опубликовали снимки медведя Казановы

Visit Website 31.12.2019, 00:38

I simply want to mention I am just new to weblog and seriously liked you're web blog. Almost certainly I’m likely to bookmark your blog post . You absolutely come with outstanding writings. Thanks a lot for sharing with us your web site.

this 18.01.2020, 00:43

I just want to say I'm very new to blogs and seriously enjoyed you're web blog. Most likely I’m want to bookmark your site . You definitely have superb well written articles. Thanks a bunch for sharing with us your web site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:39

I was able to find good advice from your blog articles.

achat fichier email 05.03.2020, 14:46

This excellent website really has all the information I wanted concerning this subject and didn’t know who to ask.

Taren Paine 06.03.2020, 10:19

bookmarked!!, I like your website!

achat base de données b2c 07.03.2020, 05:23

An impressive share! I've just forwarded this onto a coworker who has been doing a little homework on this. And he in fact bought me lunch simply because I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to talk about this matter here on your internet site.

Ellis Schoeben 09.03.2020, 00:56

Excellent write-up. I absolutely appreciate this site. Continue the good work!

read this 10.03.2020, 11:45

I simply want to say I'm very new to blogs and truly loved your web-site. Very likely I’m planning to bookmark your blog . You definitely have great articles and reviews. Bless you for revealing your webpage.

Onpassive Africa 13.03.2020, 09:29

There's certainly a great deal to learn about this topic. I like all the points you have made.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS