Более 500 кг икры обнаружено в браконьерском тайнике вблизи одной из рек на Камчатке

Тайник с более 500 кг лососевой икры обнаружен возле реки Озерная в Усть-Камчатском районе, сообщила сегодня пресс-служба Северо-Восточного территориального управления Росрыболовства.

Браконьерский схрон нашли сотрудники Росрыболовства, полицейские и общественные инспекторы.

«В тайнике находился 21 куботейнер с соленой икрой горбуши и кеты общим весом 523,1 кг», — говорится в сообщении.

Кто обустроил этот тайник — выясняют сотрудники правоохранительных органов. По предварительным данным, ущерб, причиненный водным биоресурсам, превышает 15 млн руб. Решается вопрос о возбуждении уголовного дела.

18:04, 23.08.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Более 500 кг икры обнаружено в браконьерском тайнике вблизи одной из рек на Камчатке

visit site 31.12.2019, 05:58

I simply want to say I'm beginner to blogging and definitely liked you're blog site. Almost certainly I’m want to bookmark your blog post . You surely come with wonderful articles. Bless you for revealing your blog site.

CrowdforApps 15.01.2020, 09:05

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Kudos!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:51

I could not refrain from commenting. Perfectly written.

achat base de données b2b 05.03.2020, 12:18

May I just say what a relief to uncover an individual who truly knows what they're discussing over the internet. You certainly understand how to bring an issue to light and make it important. More people must read this and understand this side of the story. I can't believe you're not more popular since you surely have the gift.

Russel Gladysiewski 06.03.2020, 17:36

I have to thank you for the efforts you have put in writing this blog. I'm hoping to view the same high-grade blog posts by you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has encouraged me to get my own, personal site now 😉

achat fichier email 07.03.2020, 00:01

bookmarked!!, I really like your website.

Clemente Rosian 09.03.2020, 01:19

I seriously love your website... Excellent colors & theme. Did you develop this web site yourself? Please reply back as I’m planning to create my own blog and would like to know where you got this from or just what the theme is named. Cheers.

look at this site 10.03.2020, 08:54

I simply want to tell you that I'm very new to weblog and seriously enjoyed you're web-site. Most likely I’m going to bookmark your website . You surely come with great article content. With thanks for sharing your website.

Onpassive Canada 13.03.2020, 07:05

I really love your site... Very nice colors & theme. Did you make this amazing site yourself? Please reply back as I’m looking to create my very own website and want to learn where you got this from or exactly what the theme is named. Cheers!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS