Сегодня «СКА-Хабаровск» разгромил «Армавир» в десятом туре ФНЛ

Футбольный клуб «СКА-Хабаровск» нанес поражение с разгромным счетом команде «Армавир» в матче десятого тура Футбольной национальной лиги (ФНЛ).

Игра прошла на поле хабаровского стадиона имени Ленина и закончилась разгромом гостей со счетом 3:0.

Первый тайм прошел без забитых мячей. Счет был открыт только на 50-й минуте второго тайма, когда в ворота гостей был назначен пенальти, удачно реализованный хавбеком хозяев Адланом Кацаевым.

Затем, на 57-й минуте, Кацаев снова отличился и этим оформил в матче дубль, а на 79-й его коллега по клубу полузащитник Владислав Камилов утроил счет и преимущество своей команды, сделав поражение «Армавира» разгромным.

Отметим, по результатам встречи «СКА-Хабаровск» с 15 очками поднялся на седьмую строчку турнирной таблицы ФНЛ. «Армавир» этим поражением прервал свою беспроигрышную серию из трех игр подряд и 12 очками располагается на десятом месте.

20:05, 25.08.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Сегодня «СКА-Хабаровск» разгромил «Армавир» в десятом туре ФНЛ

check my site 31.12.2019, 07:41

I simply want to mention I'm newbie to weblog and truly savored your web site. Likely I’m planning to bookmark your blog . You definitely come with beneficial posts. Kudos for revealing your web site.

Gerda Etkin 15.01.2020, 20:08

Good blog you have got here... It’s hard to find excellent writing like yours these days. I really appreciate people like you! Take care!!

click resources 18.01.2020, 00:06

I just want to tell you that I am new to blogs and actually loved this blog site. Almost certainly I’m likely to bookmark your blog . You definitely have impressive stories. Thank you for sharing with us your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:15

Great info. Lucky me I came across your site by accident (stumbleupon). I have saved it for later!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:48

You've made some really good points there. I checked on the web to find out more about the issue and found most people will go along with your views on this site.

Shay Vulich 06.03.2020, 18:24

I could not refrain from commenting. Well written!

achat base de données b2c 07.03.2020, 00:19

Spot on with this write-up, I seriously believe this amazing site needs far more attention. I’ll probably be returning to read more, thanks for the advice.

Lakeshia Bagnato 08.03.2020, 16:04

This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Thanks a lot!

website link 10.03.2020, 05:21

I simply want to mention I am very new to blogs and honestly enjoyed your blog site. Very likely I’m planning to bookmark your blog post . You definitely have incredible articles. Many thanks for revealing your blog site.

bare 15.03.2020, 09:22

Very good article! We will be linking to this great post on our site. Keep up the good writing.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS