Губернатор Приморья покупает за 100 млн рублей катамаран «Санкт-Петербург»

Власти Приморского края намерены до конца года выкупить за бюджетные деньги катамаран за 100 млн рублей, сообщили корреспонденту ИА REGNUM в краевой администрации.

Судно предназначено для перевозки пассажиров в количество от 180 до 250 человек.

Постановление о покупке подписал губернатор Олег Кожемяко. Катамаран «Санкт-Петербург» построили на «Восточной верфи» ещё к саммиту АТЭС, но так и не выкупили его.

Как сообщало ИА REGNUM, будучи в начале года на заводе, Кожемяко осмотрел катамаран и заявил, что рассмотрит возможность его покупки для перевозки островных пассажиров.

18:09, 26.08.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Губернатор Приморья покупает за 100 млн рублей катамаран «Санкт-Петербург»

website link 31.12.2019, 07:24

I just want to mention I am beginner to blogs and really savored your blog site. Very likely I’m going to bookmark your website . You actually have exceptional stories. Thanks a bunch for sharing with us your blog.

Verlene Roegner 13.01.2020, 07:55

Hello, I believe your site may be having web browser compatibility problems. Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine however when opening in I.E., it's got some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Other than that, great website.

content 18.01.2020, 02:02

I just want to mention I am just very new to blogging and really savored your website. Almost certainly I’m planning to bookmark your website . You definitely have fantastic writings. Thanks a lot for revealing your website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:41

Good web site you have got here... It’s hard to find quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 20:59

Great web site you have here... It’s difficult to find high-quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

achat base de données b2c 05.03.2020, 15:16

There is definately a great deal to learn about this topic. I like all of the points you made.

Francesco Rasanen 06.03.2020, 12:52

I could not refrain from commenting. Perfectly written!

Hilma Pattengale 09.03.2020, 09:42

Spot on with this write-up, I absolutely believe this amazing site needs a great deal more attention. I’ll probably be back again to read through more, thanks for the advice!

reference 10.03.2020, 05:36

I simply want to say I'm very new to blogging and site-building and actually enjoyed you're web blog. Probably I’m planning to bookmark your website . You surely come with fabulous writings. Thanks a lot for sharing with us your web site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS