Названа доза алкоголя, которую безопасно выпивать в день

Минздрав России рассказал, сколько спиртного можно выпивать ежедневно без сильного риска для здоровья. По подсчетам специалистов, это около 200 миллилитров вина (две стандартные порции) для женщин и около 900 миллилитров (три стандартные порции) пива для мужчин.

При этом эксперты уточняют, что обязательно необходимы два трезвых дня в неделю, чтобы алкоголь не наносил вред здоровью.

«Необходимо понимать, что употребление алкоголя даже этих, казалось бы, невысоких порций может привести к проблемам, если выпивка состоялась не в то время или не в том месте»,  — приводит выдержку из рекомендации РИА «Новости».

Кстати, в ведомстве уточнили, что есть ситуации, когда любое употребление алкоголя крайне нежелательно. К ним относятся управление автотранспортом, беременность и прочее.

21:01, 19.09.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Названа доза алкоголя, которую безопасно выпивать в день

More Help 30.12.2019, 22:30

I simply want to mention I am very new to blogging and site-building and honestly liked you're web page. More than likely I’m going to bookmark your blog . You certainly have wonderful stories. Regards for sharing with us your blog.

Brook Philbeck 13.01.2020, 08:06

Excellent blog you have got here... It’s difficult to find high quality writing like yours nowadays. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

Lara Chrest 15.01.2020, 20:46

Right here is the perfect webpage for anybody who really wants to understand this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I personally will need to…HaHa). You certainly put a brand new spin on a topic that has been discussed for decades. Great stuff, just great.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:04

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Kudos!

achat fichier email 05.03.2020, 11:08

Spot on with this write-up, I actually believe this website needs much more attention. I’ll probably be back again to read more, thanks for the info.

Angelika Hoefler 06.03.2020, 15:30

You've made some really good points there. I looked on the net to find out more about the issue and found most people will go along with your views on this website.

achat fichier email 07.03.2020, 00:34

Saved as a favorite, I really like your web site!

Tawanna Grannis 09.03.2020, 05:00

The very next time I read a blog, Hopefully it won't fail me just as much as this one. I mean, Yes, it was my choice to read, nonetheless I actually believed you would probably have something helpful to say. All I hear is a bunch of moaning about something that you could fix if you weren't too busy looking for attention.

best site 10.03.2020, 00:11

I just want to say I am new to weblog and definitely enjoyed this web site. Most likely I’m planning to bookmark your blog . You really have wonderful posts. Thanks a lot for revealing your web-site.

Google 12.03.2020, 17:29

I was able to find good advice from your articles.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS