В Улан-Удэ заканчиваются места на кладбище. Среднее количество захоронений в городе составляет 3100 в год

В Улан-Удэ через полтора года закончатся все места на кладбище. Такую проблему поднял на публичных слушаниях по бюджету республики на три ближайших года депутат Народного Хурала Михаил Степанов. В Улан-Удэ заканчиваются места на кладбище

В Улан-Удэ в 2012 году завершился первый этап строительства городского кладбища в Октябрьском районе. Места для захоронений были использованы в полном объёме уже в 2016 году.

— Отсутствие возможности городского бюджета продолжить строительство самостоятельно привело к тому, что городские власти обратились за помощью к республиканскому правительству. В связи с этим при поддержке Народного Хурала и правительства республики в 2016—2019-е годы строительство продолжилось на условиях рефинансирования 50/50 из республиканского и местного бюджетов. На сегодняшний день при среднем количестве захоронений 3100 мест в год вместимость на городских кладбищах осталась на 1,5 года. То есть уже к концу следующего года этот вопрос встанет очень остро, — отметил Михаил Степанов.

Учитывая то, что в представленном проекте бюджета республики средства на продолжение строительства кладбища не были предусмотрены, депутат предложил рассмотреть субсидию на эти цели на 2020 год в сумме 27 млн. 800 тысяч рублей. Это составит 50% от общей стоимости очередного этапа.

— Завершение третьего этапа работы строительства кладбища хватит на 4 года, — отметил Михаил Степанов.

11:13, 30.10.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Улан-Удэ заканчиваются места на кладбище. Среднее количество захоронений в городе составляет 3100 в год

click for more info 31.12.2019, 07:19

I just want to mention I am newbie to blogging and seriously enjoyed your web blog. Most likely I’m want to bookmark your website . You surely have excellent writings. Appreciate it for sharing your webpage.

Jerald Kotyk 14.01.2020, 04:34

This is a topic that's near to my heart... Best wishes! Where are your contact details though?

Love Irrigation 14.01.2020, 09:33

Hello! I could have sworn I’ve been to this website before but after browsing through many of the articles I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m certainly pleased I found it and I’ll be book-marking it and checking back frequently.

Roni Nosbisch 15.01.2020, 20:10

Hello there! This blog post could not be written much better! Going through this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I am going to forward this post to him. Pretty sure he'll have a very good read. Many thanks for sharing!

check this link right here now 18.01.2020, 01:21

I simply want to mention I am newbie to blogging and honestly enjoyed you're website. Most likely I’m likely to bookmark your blog . You really have amazing articles. With thanks for revealing your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:48

I needed to thank you for this very good read!! I certainly enjoyed every bit of it. I have got you bookmarked to look at new things you post…

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:39

I blog frequently and I genuinely appreciate your content. This great article has truly peaked my interest. I will bookmark your website and keep checking for new information about once per week. I subscribed to your RSS feed as well.

achat base de données b2c 05.03.2020, 12:42

This is a topic that's close to my heart... Cheers! Exactly where can I find the contact details for questions?

Donya Beal 06.03.2020, 09:50

Greetings, I do think your website could possibly be having internet browser compatibility issues. When I look at your website in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, wonderful site.

achat fichier email 07.03.2020, 01:22

I wanted to thank you for this very good read!! I certainly enjoyed every little bit of it. I've got you bookmarked to look at new things you post…

Jae Koogle 09.03.2020, 08:36

I was able to find good advice from your articles.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS