КХЛ: хабаровский «Амур» проиграл в гостях финскому «Йокериту»

«Йокерит» выиграл у «Амура» (4:1) в матче регулярного чемпионата КХЛ.

В составе победителей дубль выполнил Микко Лехтонен. Также отличились Антти Пильстрем и Джон Норман. У российского клуба гол забил Дмитрий Коробов.

«Йокерит» набрал 37 очков и занимает седьмое место на Западе. У «Амура» 28 очков и 11-е место на Востоке.

КХЛ

Регулярный чемпионат

«Йокерит» (Хельсинки) — «Амур» (Хабаровск) — 4:1 (1:0, 1:1, 2:0)

Голы: Лехтонен — 7 (бол., О`Нилл), 7:09 — 1:0. Коробов — 1 (Кацуба, Капитуров), 25:51 — 1:1. Пильстрем — 3 (О`Нилл, Йоэнсуу), 38:15 — 2:1. Норман — 4 (бол., Леписто, Хаапала), 45:46 — 3:1. Лехтонен — 8 (бол., Контиола, Регин), 53:09 — 4:1.

Вратари: Калниньш — Аликин.

Штраф: 8 — 12.

Броски: 36 (15+12+9) — 13 (2+7+4).

Судьи: Бирин, Сидоренко.

26 ноября. Хельсинки. «Хартвалл Арена».

«Амур» с 28 очков занимает 11-е место в турнирной таблице Восточной конференции.

30 ноября дальневосточники дома примут «Спартак».

Источник: «Чемпионат»

08:27, 27.11.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → КХЛ: хабаровский «Амур» проиграл в гостях финскому «Йокериту»

find this 31.12.2019, 06:30

I just want to say I am beginner to weblog and honestly liked your web blog. Very likely I’m going to bookmark your blog . You actually have great writings. Bless you for sharing with us your blog site.

Toney Bratt 15.01.2020, 20:38

Excellent web site you have here... It’s difficult to find quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!

click to read 18.01.2020, 00:52

I simply want to say I am very new to weblog and certainly enjoyed your web site. Most likely I’m planning to bookmark your website . You surely have good articles and reviews. Cheers for sharing with us your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:35

Having read this I believed it was really informative. I appreciate you spending some time and energy to put this short article together. I once again find myself spending a significant amount of time both reading and commenting. But so what, it was still worthwhile!

achat base de données b2c 05.03.2020, 11:59

Excellent blog you have here... It’s difficult to find high quality writing like yours nowadays. I honestly appreciate people like you! Take care!!

Kelley Karch 06.03.2020, 14:41

Hello there! This blog post couldn’t be written any better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I'll forward this information to him. Pretty sure he will have a good read. I appreciate you for sharing!

fichier qualifié 06.03.2020, 23:12

Good article! We are linking to this particularly great content on our site. Keep up the good writing.

Loreen Gossage 08.03.2020, 16:29

Excellent blog post. I certainly love this site. Keep writing!

click for more info 10.03.2020, 21:20

I simply want to tell you that I'm all new to weblog and definitely loved your blog. Probably I’m want to bookmark your website . You amazingly come with perfect posts. Thanks a bunch for sharing your website page.

bare 15.03.2020, 13:11

A fascinating discussion is worth comment. I think that you need to write more about this issue, it might not be a taboo matter but typically folks don't speak about these topics. To the next! Kind regards!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS