Якутянин бежал в Китае марафон 39 часов

Якутянин Григорий Максимов финишировал третьим в ультрамарафоне Ultra-Trail Three Gorges на 100 миль, который проходил в Китае.

«Занял 3 место на своём первом стомильнике. В этом году и без того сложнейший маршрут был отягощен тяжелыми погодными условиями, что привело к рекордно низкому проценту финишеров, около 12%. Теперь я знаю, что такое 39 часов бега без сна», — написал Григорий Максимов в своём Instagram.

Спортсмен более десяти лет живёт и тренируется в Китае, но родную Якутию не забывает. Благодарит всех, кто за него болел, а также тренера и семью. Болельщики его поддерживают и пишут в соцсетях:

«Поздравляем, гордимся, мотивируемся».

Как сообщает корреспондент ИА REGNUM., четвертый международный марафон Шанхайской организации сотрудничества состоялся в Китае 1 декабря.

18:07, 03.12.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Якутянин бежал в Китае марафон 39 часов

hop over to this website 31.12.2019, 06:19

I simply want to say I am beginner to blogging and site-building and truly savored this blog. More than likely I’m want to bookmark your website . You actually come with wonderful posts. Thank you for revealing your blog site.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:40

That is a very good tip especially to those new to the blogosphere. Brief but very accurate info… Many thanks for sharing this one. A must read post!

CrowdforThink 15.01.2020, 10:19

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However I am encountering issues with your RSS. I don’t understand the reason why I cannot subscribe to it. Is there anybody getting identical RSS problems? Anyone who knows the answer will you kindly respond? Thanks!!

Priscilla Degunya 15.01.2020, 22:51

It’s hard to come by knowledgeable people for this subject, but you seem like you know what you’re talking about! Thanks

Enid Vossen 16.01.2020, 01:45

I like it whenever people come together and share ideas. Great website, stick with it!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:37

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However I am having difficulties with your RSS. I don’t know why I am unable to join it. Is there anybody having the same RSS issues? Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanx!!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:26

You've made some good points there. I looked on the net for additional information about the issue and found most people will go along with your views on this site.

achat base de données b2c 05.03.2020, 08:31

Good info. Lucky me I ran across your blog by accident (stumbleupon). I've saved it for later.

Lucio Contras 06.03.2020, 13:43

You made some decent points there. I checked on the internet to learn more about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

achat base de données b2b 07.03.2020, 06:03

Your style is unique compared to other people I've read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark this page.

Debrah Bussey 08.03.2020, 15:11

May I simply say what a comfort to uncover an individual who genuinely knows what they're talking about on the net. You certainly understand how to bring an issue to light and make it important. More and more people ought to look at this and understand this side of the story. I can't believe you're not more popular because you surely have the gift.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS