Нагрудные значки в память о саммите во Владивостоке лидеров России и КНДР поступили в магазины Пхеньяна

Новые памятные значки, символизирующие российско-корейскую дружбу, поступили в продажу в сувенирные магазины Пхеньяна, сообщает ТАСС.

Ким и Путин

Новинка представляет собой изображение соединяющихся государственных флагов России и КНДР, стоимость одного значка российско-корейской дружбы составляет $1,5. Как рассказали в беседе с корреспондентом ТАСС сотрудницы сувенирной лавки центральной гостиницы Пхеньяна «Корё», выпуск памятных значков посвящен историческому саммиту президента России Владимира Путина и председателя Госсовета КНДР Ким Чен Ына, который состоялся в апреле нынешнего года во Владивостоке. По словам продавцов, поступившие к ним новые нагрудные знаки пользуются большим спросом туристов и постояльцев отеля.

При этом на соседней витрине сувенирного магазина отеля «Корё» выложен цветной номер центральной газеты КНДР «Нодон синмун» от 26 апреля 2019 года. В нем опубликованы репортажи с места проведения саммита во Владивостоке и фотографии лидеров России и КНДР, которые улыбаются и пожимают друг другу руки. По словам продавцов, российские туристы часто покупают этот номер газеты в качестве сувенира на память о своей поездке в Пхеньян.

Саммит Владимира Путина с Ким Чен Ыном состоялся 25 апреля на острове Русский во Владивостоке. Руководители двух стран обсудили состояние и перспективы межгосударственных отношений, а также подробно рассмотрели вопросы, связанные с урегулированием ситуации на Корейском полуострове.

Саммит во Владивостоке стал первой личной встречей Путина и Ким Чен Ына.

16:58, 15.12.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Нагрудные значки в память о саммите во Владивостоке лидеров России и КНДР поступили в магазины Пхеньяна

why not try these out 31.12.2019, 05:34

I simply want to say I'm very new to weblog and certainly loved your blog site. Probably I’m planning to bookmark your blog post . You amazingly come with good stories. Kudos for sharing with us your web site.

CrowdforApps 15.01.2020, 08:20

Very good article. I will be facing some of these issues as well...

CrowdforThink 15.01.2020, 11:53

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Thank you.

Leonia Veysey 16.01.2020, 01:47

This web site really has all the information I needed about this subject and didn’t know who to ask.

click to find out more 18.01.2020, 02:23

I just want to mention I am just all new to blogging and site-building and seriously liked you're web blog. Most likely I’m want to bookmark your site . You definitely come with amazing well written articles. Cheers for sharing with us your website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:51

Hello there! This post couldn’t be written any better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I most certainly will forward this article to him. Pretty sure he's going to have a great read. Thank you for sharing!

achat base de données b2c 05.03.2020, 12:08

Pretty! This has been an extremely wonderful article. Thank you for supplying this information.

Raymon Fluaitt 06.03.2020, 17:57

This is a topic that is near to my heart... Cheers! Where are your contact details though?

achat base de données b2c 07.03.2020, 00:16

I truly love your blog... Great colors & theme. Did you make this site yourself? Please reply back as I’m attempting to create my very own site and would like to learn where you got this from or just what the theme is named. Thanks.

Cruz Dellagatta 09.03.2020, 10:18

Good day! I could have sworn I’ve visited your blog before but after browsing through many of the posts I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m certainly happy I found it and I’ll be bookmarking it and checking back frequently.

read this article 10.03.2020, 21:41

I just want to tell you that I'm beginner to blogs and truly liked your website. Almost certainly I’m planning to bookmark your site . You definitely come with impressive well written articles. Thanks a lot for revealing your blog site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS