На месте крушения Су-57 в Хабаровском крае найдены чёрные ящики

Чёрные ящики истребителя пятого поколения Су-57, потерпевшего крушение в Хабаровском крае в ходе испытаний, обнаружены на месте происшествия. Об этом сообщил представитель силовых структур региона.

су-35.jpg

Как уточнил собеседник РИА Новости, найдены оба самописца — прибор регистрации параметров полёта и бортовой речевой самописец. Они находятся в удовлетворительном состоянии.

Напомним, 24 декабря в Комсомольске-на-Амуре во время испытательного полёта в 111 км от аэродрома базирования потерпел аварию самолёт Су-57. Система аварийного покидания сработала штатно, летчик катапультировался и остался жив.

Расследованием причин произошедшего займется специально созданная комиссия. По предварительным данным, причиной крушения стал технический отказ в системе управления самолётом.

10:02, 25.12.2019 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → На месте крушения Су-57 в Хабаровском крае найдены чёрные ящики

look at here now 30.12.2019, 22:34

I just want to tell you that I'm very new to blogging and truly liked your page. Likely I’m going to bookmark your blog . You really come with wonderful articles and reviews. Thanks a bunch for sharing with us your web-site.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:52

Very nice blog post. I absolutely appreciate this website. Keep it up!

CrowdforThink 15.01.2020, 11:05

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However I am having issues with your RSS. I don’t understand the reason why I cannot join it. Is there anyone else having the same RSS problems? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanx!!

Neva Inglish 15.01.2020, 21:43

This is a topic that's near to my heart... Many thanks! Exactly where can I find the contact details for questions?

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:10

I must thank you for the efforts you have put in penning this site. I'm hoping to see the same high-grade content from you in the future as well. In fact, your creative writing abilities has motivated me to get my very own blog now 😉

achat base de données b2c 05.03.2020, 15:45

Nice post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon every day. It's always helpful to read content from other writers and use a little something from their web sites.

achat base de données b2c 07.03.2020, 01:13

I’m amazed, I must say. Rarely do I come across a blog that’s equally educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The issue is something not enough folks are speaking intelligently about. I'm very happy that I came across this in my hunt for something relating to this.

Normand Ragans 09.03.2020, 02:50

I really love your blog... Pleasant colors & theme. Did you create this amazing site yourself? Please reply back as I’m trying to create my own blog and would love to learn where you got this from or what the theme is called. Kudos!

cruise 11.03.2020, 09:12

Good post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon everyday. It's always helpful to read through articles from other authors and practice something from other sites.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS